  • 1. Data: 2009-05-03 10:54:26
    Temat: kamera na kask, tym razem hd
    Od: grzbiet <g...@g...com>

    tak sobie pomyślałem, że może komuś się spodoba

    na http://www.vholdr.com/ można znaleźć ciekawą kamerę
    - filmy nagrywa w 1280x720@30fps lub w 848x480@60fps
    - pole widzenia równe 135 stopni
    - zapis do ośmiu godzin (na karcie 16gb)
    - czas pracy na baterii - 2h
    co do reszty, to przejdźcie się po filmach.

    dla porównania jeszcze http://allegro.pl/item615302963_nowa_generacja_kamer
    a_na_kask_zobacz.html

    --
    grzbiet, dragstar, przemyśl

  • 2. Data: 2009-05-03 11:19:41
    Temat: Re: kamera na kask, tym razem hd
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    grzbiet wrote:
> [...]
    > - zapis do ośmiu godzin (na karcie 16gb)
    > - czas pracy na baterii - 2h
    > co do reszty, to przejdźcie się po filmach.

    A jesli nie straszny deszcz i wilgoc to mozesz wyrwac toshibe camileo za
    niecale 300 i tez masz sprzet co nagrywa w hd, na 16gb wejdzie 8h, duze i
    ciezkie to nie jest, ma ekran, sprawuje sie niezle i wielkiego placzu nie
    bedzie jak sie roztrzaska.

    pozdro
    Tmek

  • 3. Data: 2009-05-03 13:22:19
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 3 May 2009 03:54:26 -0700 (PDT)
    grzbiet <g...@g...com> wrote:

> [...]
    > - zapis do ośmiu godzin (na karcie 16gb)
    > - czas pracy na baterii - 2h
    > co do reszty, to przejdźcie się po filmach.

    To jakieś g...no jest. Jak chcesz nagrać tym 8h jak bateria
    fiknie po 2h?

    Cieszesiezemoglempomoc ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 4. Data: 2009-05-04 16:51:25
    Od: dawid85m <ssprzedaz@_NOSPAM_gmail.com>

    To juz bym wolal to:
    http://allegro.pl/item616566183_kamera_wodoodporna_d
    o_snurkowania_na_kask_rower.html

  • 5. Data: 2009-05-04 21:13:32
    Od: grzbiet <g...@g...com>

    On 3 Maj, 15:22, Sqeeb <s...@i...community> wrote:
    > To jakieś g...no jest. Jak chcesz nagrać tym 8h jak bateria fiknie po 2h?
    i po wlasnie uczeni wynalezli kabel: z zewnetrznym zrodlem zasilania,
    tak jak gps.

    On 3 Maj, 13:19, "Tmek" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ciezkie to nie jest, ma ekran, sprawuje sie niezle i wielkiego placzu nie
    rzeczywiscie, milutka. do tego znacznie tansza i w podobnych
    wymiarach.
    --
    grzbiet, dragstar, przemyśl