  • 1. Data: 2013-10-25 19:47:19
    Temat: Elektryka RS 125
    Od: Motox96 <dami.wp.pl@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, ruszyłem dziś z pod garażu włączyłem kierunek działać działał,
    przejechałem ok 1km zgasiłem motocykl chwilę pogadałem i znów odpaliłem
    jechałem no i włączam kierunek a tu nic ?? ani kierunki się nie świecą ani
    kontrolka od kierunków co może być ?? przerywacz ostatnio wymieniłem to
    myślę że to nie on, bezpieczniki też sprawdziłem pod bakiem (trzy) i są
    całe. Proszę o poradę co może być przyczyną ;/

  • 2. Data: 2013-10-26 14:23:23
    Temat: Re: Elektryka RS 125
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-25 19:47, Motox96 pisze:
> [...]
    > to myślę że to nie on, bezpieczniki też sprawdziłem pod bakiem (trzy) i
    > są całe. Proszę o poradę co może być przyczyną ;/

    Skoro wymieniles przerywacz, to nie zrobiles tego bez powodu. Sytuacja
    sie powtarza, wiec przypuszczam, ze padl znowu przerywacz jako skutek
    innej awarii (zwarcie?)

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 3. Data: 2013-10-28 19:06:07
    Od: p...@b...pl

    W dniu sobota, 26 października 2013 14:23:23 UTC+2 użytkownik MarcinJM napisał:

    > Skoro wymieniles przerywacz, to nie zrobiles tego bez powodu. Sytuacja
    >
    > sie powtarza, wiec przypuszczam, ze padl znowu przerywacz jako skutek
    >
    > innej awarii (zwarcie?)

    Masz rację, tyle że przerywacz mógł paść bo był źle dobrany albo był chińskim
    badziewiem. Ale do lampek też warto zajrzeć - gniazda śniedzieją z czasem w
    oprawkach.

    KJ

  • 4. Data: 2013-10-28 20:35:51
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-28 19:06, p...@b...pl pisze:
    > Masz rację, tyle że przerywacz mógł paść bo był źle dobrany albo był chińskim
    badziewiem. Ale do lampek też warto zajrzeć - gniazda śniedzieją z czasem w
    oprawkach.

    Można gdybać. Ale ślad masz.
    Przerywacza nie da sie dobrac zle :)
    Trzy styki: + (49), -(31) i +(49a) po przerywaczu.
    Czy samochod, czy motor, sa praktycznie takie same.
    Jak masz problem z podrobami wez samochodowy.