  • 1. Data: 2013-10-25 09:47:00
    Temat: Jazda bez Prawa Jazdy
    Od: thunderacegd <damian-targowski@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam motoludków .
    Mam Pytanko , Słyszałem jeszcze w tym Roku że Radiowóz nie może ścigać
    Motocyklistów , Tylko Auto Auto , a Motocykl Motocykl ? Czy to Prawda ?

  • 2. Data: 2013-10-25 09:51:24
    Temat: Re: Jazda bez Prawa Jazdy
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Oct 2013 07:47:00 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za thunderacegd
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Witam motoludków .
    > Mam Pytanko , Słyszałem jeszcze w tym Roku że Radiowóz nie może ścigać
    > Motocyklistów , Tylko Auto Auto , a Motocykl Motocykl ? Czy to Prawda ?
    > Pozdrawiam

    Nie przejmuj się i śmigaj bez prawka. Nawet jak cie będzie
    ściagał motocykl to i tak powinno się udać ucieć jeśli będziesz miał pod
    dupą ponad 100 koni. Dopiero helikoptery są upierdliwe ale żadko ich używają.
    Szkoda czasu na robienie tego głupiego papierka. HWDP i lewa w góre motoludki!

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2013-10-25 11:08:21
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Friday, 25 October 2013 08:47:00 UTC+1, thunderacegd wrote:
    [...]
    > Tylko Auto Auto , a Motocykl Motocykl ? Czy to Prawda ?
    Nieprawda

    Pozdrawiam Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-10-25 11:43:24
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-10-25 09:47, thunderacegd pisze:
    > Witam motoludków . Mam Pytanko , Słyszałem jeszcze w tym Roku że
    > Radiowóz nie może ścigać Motocyklistów , Tylko Auto Auto , a Motocykl
    > Motocykl ? Czy to Prawda ? Pozdrawiam
    >
    > --

    Nowy wysyp sikaczowski?
    Motoroli nikt nie przegoni.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2013-10-25 11:58:19
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Oct 2013 11:43:24 +0200) ktos podajacy sie za Monster
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nowy wysyp sikaczowski?
    > Motoroli nikt nie przegoni.

    Czy możliwe są pościgi Motorola Motorola? Może bym się przesiadł na taką
    Motorole żeby zmniejszyć problem z helikopterami...

  • 6. Data: 2013-10-25 21:07:17
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Piotr Klimek" wrote...
    > ktos podajacy sie za thunderacegd wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nie przejmuj się i śmigaj bez prawka.
    > Dopiero helikoptery są upierdliwe ale żadko ich używają.

    No jak to? Przecież helikopterami mogą ścigać tylko helikoptery. To musi być
    prawda, wczoraj widziałem jak leciały dwa, jeden za drugim. To musiał być
    pościg.

    Bosz, co się dzieje z dzieciakami?? Poziom inteligencji spada w
    zastraszającym tempie.

    --
    James

  • 7. Data: 2013-10-26 17:21:38
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    W dniu 2013-10-25 21:07, James pisze:

    > No jak to? Przecież helikopterami mogą ścigać tylko helikoptery. To musi
    > być prawda, wczoraj widziałem jak leciały dwa, jeden za drugim. To
    > musiał być pościg.

    nieee.. to kulig był ;-)

    > Bosz, co się dzieje z dzieciakami?? Poziom inteligencji spada w
    > zastraszającym tempie.

    zaczynam podejrzewać, że jest określona pula punktów IQ i chyba już
    lecimy na mocnej reglamentacji.. :-)

    --
    jeDrASS

  • 8. Data: 2013-10-26 20:15:38
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-10-26 17:21, jeDrASS pisze:

    > zaczynam podejrzewać, że jest określona pula punktów IQ i chyba już
    > lecimy na mocnej reglamentacji.. :-)

    IQ na poziomie temperatury,a przecież zima idzie..

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2013-10-27 23:52:21
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    > nieee.. to kulig był ;-)

    dawno tak się nie uśmiałem :D
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 10. Data: 2013-10-28 14:56:09
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Monster <a...@o...pl> wrote:

    >IQ na poziomie temperatury,a przecież zima idzie..

    Taaaa, a ja pamietam, ze to samo pytanie pojawialo sie a nawet
    wzniecalo rzesiste dyskusje w czasach rozkwitu preclowej grupy czyli
    prehistorycznych;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10