  • 1. Data: 2010-11-02 11:03:44
    Temat: Elektryka - seria Kontakt-Simon Classic grafit
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    Czy ktoś ma jakiekolwiek elementy z Kontaktu?
    Jak wygląda montaż, bo widzę, że wszystkie elementy są osobno (ramka,
    mechanizm, obudowa).
    Planuję zakup do całego domu.
    Warto?

  • 2. Data: 2010-11-02 12:19:20
    Temat: Re: Elektryka - seria Kontakt-Simon Classic grafit
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Krzysiek wrote:
    > Czy ktoś ma jakiekolwiek elementy z Kontaktu?
    > Jak wygląda montaż, bo widzę, że wszystkie elementy są osobno (ramka,
> [...]

    ja w całym mieszkaniu mam simon classic, wszytsko montuje się bardzo łatwo,:
    puszka
    wkładasz gniazdko/kontakt, przykręcasz na łapski lub do puszki
    zakładasz na zatrzaski ramkę
    wkładasz plakietkę, przykręcasz srubką.

    stosowałem ramki z 1,2,3,4,5 dziurami. wszystko dział bezproblemowo.
    kontakty działaja i nie mam z nimi problemów, trochę trzeba się
    nagimanstykowac przy gniazdach TV bo sa duże a kable wchodza od dołu ale po
    chwili walki mozna zamontać. ja mam srebrne ramki i grafitowe plakietki.
    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2010-11-02 12:24:21
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2010-11-02 13:19, VSS pisze:
> [...]
    > po chwili walki mozna zamontać. ja mam srebrne ramki i grafitowe plakietki.

    i o takie informacje mi właśnie chodziło.
    Czy masz może gniazda pojedyncze z przesłonami torów prądowych? W
    hurtowni twierdzą że w tej serii nie ma takich.

  • 4. Data: 2010-11-02 12:30:31
    Od: marek <m...@o...pl>

    W dniu 02.11.2010 12:03, Krzysiek pisze:
    > Czy ktoś ma jakiekolwiek elementy z Kontaktu?
    > Jak wygląda montaż, bo widzę, że wszystkie elementy są osobno (ramka,
    > mechanizm, obudowa).
    Nożyki w RJ45 są słabe - nie "przegryzały" się przez izolację...

    M.

  • 5. Data: 2010-11-02 14:49:14
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Krzysiek wrote:

    > i o takie informacje mi właśnie chodziło.
    > Czy masz może gniazda pojedyncze z przesłonami torów prądowych? W
    > hurtowni twierdzą że w tej serii nie ma takich.

    mam w kuchni takie pojedyncze z przesłonami ale kupowałem je zimą. byc może
    teraz sa nie osiągalne. zamawiałem wszystkow w hurtowni "elektrohurt" w
    Poznaniu na ul. Małe Garbary. tydzień temu tez odebrałem towar za prawie
    800PLn do pokoju ale miałem same gniazda podwójne.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 6. Data: 2010-11-02 14:49:55
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    marek wrote:
    > Nożyki w RJ45 są słabe - nie "przegryzały" się przez izolację...

    ja gniazda RJ45 i RJ12 wciskałem nożem krona apotem zakładałem zaślepkę.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2010-11-02 14:53:59
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    VSS wrote:

    > ja w całym mieszkaniu mam simon classic, wszytsko montuje się bardzo
    > łatwo,: puszka
    > wkładasz gniazdko/kontakt, przykręcasz na łapski lub do puszki

    co do montazu puszek to ja uzywałem puszek na tyle dziur co chciałem gniazd.
    pod trójkę miałem takie:
    http://zuhkomtel.pl/galerie/p/puszka-podtynkowa-pk60
    -p_563.jpg
    wtedy masz zachowane odległości pomiędzy kolejnymi elementami w scianie,
    metalowe korpusy gniazd i innych elementów maja odpowiednie wycięcia co
    powoduje, ze zachodzą jeden w drugi w szeregu. nie ma wtedy problemów z
    zatrzaśnięciem ramki i przykręceniem plakietek te 6 srub idealnie pasuje do
    korpusów, można bezproblemowo przykrecić.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 8. Data: 2010-11-03 08:03:21
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2010-11-02 15:53, VSS pisze:
> [...]
    > zatrzaśnięciem ramki i przykręceniem plakietek te 6 srub idealnie pasuje
    > do korpusów, można bezproblemowo przykrecić.

    a no właśnie w każdym punkcie mam takie szare puszki pojedyncze 60.
    Czy do tych elementów modułowych czy ramek trzeba jakieś specjalne puszki?

  • 9. Data: 2010-11-03 13:30:37
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Krzysiek wrote:
    > a no właśnie w każdym punkcie mam takie szare puszki pojedyncze 60.
    > Czy do tych elementów modułowych czy ramek trzeba jakieś specjalne
    > puszki?

    nie, tylko jak masz kilka elementów w rzedzie to odległości musza byc
    odpowiednie

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 10. Data: 2010-11-03 13:46:22
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 03.11.2010 14:30, schrieb VSS:

    > nie, tylko jak masz kilka elementów w rzedzie to odległości musza byc
    > odpowiednie

    Na ogół puszki mają łączniki z zatrzaskami. Łączysz n puszek szeregowo i
    odległość pasuje z definicji.

    Waldek