  • 1. Data: 2010-11-01 21:20:57
    Temat: Pralka Whirlpool AWM6105/P - troche OFF Topic
    Od: "Akwarella" <a...@p...onet.pl>

    Pralka jak w temacie. Na programie 40 st nie grzeje wody, poza tym działa
    normalnie. Gdy temp nastawi sie na 95 grzeje bez problemu. Podejrzewam
    termostat/czujnik temp. W manualu do 6100 (do 6105/p nie udało mi się
    namierzyć) znalazłem jeden czujnik temperatury + wartości dla danej temp
    wody. Pytanie brzmi, gdzie znajduje się ten czujnik ? Jak się do niego
    najłatwiej dostać? Ewentualnie, co jeszcze sprawdzić ? Nie daje mi tez
    spokoju, ze skoro dziala na 95 st to chyba jest tak kilka termostatow dla
    zadanej temp a nie jeden wspolny czujnik rezystancyjny ??
    Prosze o wszelkie porady, nie chce wywarzac otwartych (być może) drzwi i
    szukac po omacku.

    Z gory dzieki
    Karol W.