  • 11. Data: 2024-01-25 20:54:48
    Temat: Re: Elektrykiem 4x4 po bulki
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 25.01.2024 o 18:45, Shrek pisze:

    > Może i bym chciał (zresztą zastanawiałem się kiedyś nad civikiem typeR
    > czy cuprą) ale nie za 80% ceny dużego sedana 200konnego sedana.

    No TypeR jest podobny do Twizy, ma pierwszą literę taką samą :-)

    > Zależy komu. Planecie ponoć szkodzi.

    Samochody szkodzą NOx

  • 12. Data: 2024-01-25 20:59:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2024 o 20:54, io pisze:

    > No TypeR jest podobny do Twizy, ma pierwszą literę taką samą :-)

    Przecież rozmawialiśmy o samochodach nie tuktukach.

    > Samochody szkodzą NOx

    Chuja szkodzą. Żeby ci zaszkodziło musiałbyś chyba mieszkać na jakimś
    dużym rondzie (po środku). Od normy euro 4 dla banzyny i euro 6 dla
    dizli nie ma w zasadzie o czym mówić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2024-01-25 21:22:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 25.01.2024 o 20:59, Shrek pisze:

    > Przecież rozmawialiśmy o samochodach nie tuktukach.

    "Niewielka róznica pomiędzy autami. A maluchów juz nie robią, smarty za
    drogie, no chyba, ze twizzy do konkurencji." JF

  • 14. Data: 2024-01-25 21:26:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2024 o 21:22, io pisze:

    > "Niewielka róznica pomiędzy autami. A maluchów juz nie robią, smarty za
    > drogie, no chyba, ze twizzy do konkurencji." JF

    To jest grupa samochody. Nawet dżejef napisał wyraźnie "no chyba że".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-01-25 21:45:11
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 25.01.2024 o 21:26, Shrek pisze:

    > To jest grupa samochody. Nawet dżejef napisał wyraźnie "no chyba że".

    Podsumowując, masz zakutą pałę i nie ma sensu z Tobą rozmawiać.

  • 16. Data: 2024-01-25 21:46:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2024 o 21:45, io pisze:

    > Podsumowując, masz zakutą pałę i nie ma sensu z Tobą rozmawiać.

    To po chuj dyskutujesz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2024-01-25 22:15:46
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.01.2024 o 18:41, J.F pisze:

    > Albo jesteś samochwała, albo ci się wydaje, albo szczęsliwie masz
    > jakis nowszy parking, na nowsze, lepsze samochody :-)

    Noale jaką masz średnicę pasa (tego od spodni). Nie należę do wąskich
    ale 60cm otwarcia drzwi mi wystarczy spokojnie. Szerokość auta to 2m i
    problemów nie mam.
    SUV ma to do siebie, że siedzenie jest wysoko i spokojnie można obrócić
    dupsko, wystawiając nogi, czego nie można łatwo zrobić w niskim aucie a
    szczególnie dwudrzwiowym, nie otwierając bardziej drzwi. Może stary
    jesteś i już nie skręcasz? :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2024-01-26 07:01:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Jan 2024 22:15:46 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Noale jaką masz średnicę pasa (tego od spodni). Nie należę do wąskich
    > ale 60cm otwarcia drzwi mi wystarczy spokojnie. Szerokość auta to 2m i
    > problemĂłw nie mam.

    Ale przepisowe miejsce parkingowe ma 2.5m szerokosci.
    Tzn co najmniej, ale wiadomo - wiecej kosztuje.

    A jak gdzies z boku jest sciana, to nie ma 60cm, tylko 25 :-)

    J.

  • 19. Data: 2024-01-26 07:25:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-01-2024 o 17:51, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A jak mam wrazenie ze po prostu nikt tymi małymi nie chce juz
    > jezdzic...
    Ostatnio rzucili promocję na Dacię Spring.
    Takie właśnie małe jeździło do miasta.
    Ludzie się zabijali, przez 2 dni importer pozbył się całego zapasu w
    promocyjnej cenie.
    Po prostu 35-40 tys rabatu zrobiło cenę adekwatną do rzeczywistej
    wartości, licząc z dotacją podobną do ceny spaliniaków i już chętni byli.

  • 20. Data: 2024-01-26 10:49:14
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-01-25 o 17:51, Budzik pisze:
    > Natomiast jedno jest pewne - nie normy euro powinny decydowac a ilosc
    > wydzielanego co2 na 100km, wtedy nie mielibysmy do czynienia z takimi
    > absurdami jak to ze auto palace 4litry na setke jest mniej ekologiczne
    > niz suv majacy 400KM...

    Jak widać jesteś normalnym myślącym człowiekiem

    Na jaką partię głosowałeś?