  • 1. Data: 2006-08-26 21:50:23
    Temat: Emil junior + sprzetowy router/switch problem z uruchomieniem
    Od: "mjuda" <m...@g...com>

    Witam,
    mam w domu 3 kompy oraz Emila Junior [Multimedia Polska] z modemem na
    usb.
    do tej pory rozdzielalem net w domu za pomoca kompa sluzacego jako
    router i starego huba. Hub jednak ostatnio odmowil wspolpracy co
    sklonilo mnie do zakupu switcha z modemem adsl.
    kupilem pentagram cerberus adsl light, i chchialem uniezaleznic sie od
    tego czy komp-router jest wlaczony czy nie...

    wszystko ladnie w teorii, w praktyce troche gorzej.

    jestem abonentem Multimedia Polska (dawniej TeleNet Brzesko), znalazlem
    w internecie informacje o podstawowych parametrach lacza

    - PPPoE MODE
    - VPI = 0
    - VCI = 33
    - ENCAP = LLC

    tpisalem to wszystko (wraz z loginem i haslem) na stronie configu
    routera.. potem save & reboot..
    i nic..
    ciagle przy laczeniu wyskakuje connection error

    poszukuje pomocy i pomyslow jak sie z tym uporac...

  • 2. Data: 2006-08-26 22:34:04
    Od: wer <b...@n...pl>

    mjuda napisał(a):
> [...]
    > i nic..
    > ciagle przy laczeniu wyskakuje connection error
    >
    > poszukuje pomocy i pomyslow jak sie z tym uporac...

    NTG, pl.comp.sieci.

    wer