  • 11. Data: 2010-12-13 14:05:50
    Temat: Re: Emocje i adrenalina na zimowy niedzielny poranek
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-13 15:03, AZ pisze:

    > Ale z Toba w jednej sesji nie bede jezdzil. Nie chcialbym zginac od wystrzelonej
    > przez wydech trzeciej panewki, istnieje tez prawdopodobienstwo wyjebki na oleju
    > ktory wycieknie z karteru dziura wybita przez korbe :-)

    Hahaha, spokojnie, wezme drugi silnik na podmianke, jak w prawdziwym GP :-P
    PS A Ty taki artysta i po oleju nie umiesz jezdzic? WSTYD!!!! :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 12. Data: 2010-12-13 14:06:45
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-13 15:04, KJ Siła Słów pisze:

    > Ale jak to?
    > Michal V-R Honde kupil?
    > czy co?

    A gdzie tam, jedyne sluszne to KHI :-D

  • 13. Data: 2010-12-13 14:11:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-13, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Ale jak to?
    > Michal V-R Honde kupil?
    > czy co?

    Nie, ale doszly mnie sluchy ze panewke dorobil po puszcze z piwa a wal
    szlifowal papierem sciernym.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-12-13 14:11:52
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "AZ" Ale z Toba w jednej sesji nie bede jezdzil. Nie chcialbym zginac od
    wystrzelonej przez wydech trzeciej panewki, istnieje tez prawdopodobienstwo
    wyjebki na oleju ktory wycieknie z karteru dziura wybita przez korbe :-)

    Jak kolega dobrze zna te KHI :)

    Tytus z fabryki

  • 15. Data: 2010-12-13 14:13:05
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-13 15:11, AZ pisze:

    > Nie, ale doszly mnie sluchy ze panewke dorobil po puszcze z piwa a wal
    > szlifowal papierem sciernym.

    i tu sie mylisz, za panewke poslozyly sreberka z gumy do zucia +
    poxipol, a wal obrabiany byl pilnikiem :-P

  • 16. Data: 2010-12-13 14:18:30
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***AZ pisze: Nie, ale doszly mnie sluchy ze panewke dorobil po puszcze z
    piwa a wal szlifowal papierem sciernym.

    "Michał V-R"
    i tu sie mylisz, za panewke poslozyly sreberka z gumy do zucia + poxipol,
    a wal obrabiany byl pilnikiem :-P

    Paczaj pan - niby taki kfardziel - glebi co chwile na lodzie a sreberka czy
    blaszki od puszki siem boi...

    Tytus z fabryki

  • 17. Data: 2010-12-13 14:21:29
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-13 15:18, Tytus z fabryki pisze:

    > Paczaj pan - niby taki kfardziel - glebi co chwile na lodzie a sreberka czy
    > blaszki od puszki siem boi...

    Ale jak slusznie Artur zauwazyl, nawet wtedy za mna na torze bedzie
    jechal :-D

  • 18. Data: 2010-12-13 14:23:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-13, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
    > Ale jak slusznie Artur zauwazyl, nawet wtedy za mna na torze bedzie
    > jechal :-D

    Mialem na mysli moment wyprzedzania, kolejnego z kolei wyprzedzania. O takiego:

    http://www.youtube.com/watch?v=rjoz_61Fk2A od 5:55

    Nerwowe spojrzenie operatora zoltej kosiarki i ta bezsilnosc...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2010-12-13 14:25:54
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-13 15:23, AZ pisze:

    > Mialem na mysli moment wyprzedzania, kolejnego z kolei wyprzedzania. O takiego:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=rjoz_61Fk2A od 5:55
    >
    > Nerwowe spojrzenie operatora zoltej kosiarki i ta bezsilnosc...

    Tak, tak, bo jak mi silnik wybuchnie, to dopiero wtedy bedziesz mial
    szanse mnie wyprzedzic, bo leniwy jestem i nie bedzie mi sie chcialo
    pozniej nogami odpychac :-P

  • 20. Data: 2010-12-13 14:32:52
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=rjoz_61Fk2A od 5:55

    kurde ale bys dziadka przejechal juz w pierwszych sekundach

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead