  • 21. Data: 2010-12-13 14:33:39
    Temat: Re: Emocje i adrenalina na zimowy niedzielny poranek
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-13, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Fajnie, w moim SV na ta okazje robi sie tuning torowy polegajacy na wymianie
    rolgazu na
    > krotszy z R6 :)

    Dobry patent, przydalby sie jeszcze klikszifter :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2010-12-13 14:35:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-13, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Jak kolega dobrze zna te KHI :)

    Kolega po prostu wie jak pracuje KHI Michala - odglos zblizony do odglosu
    sieczkarni w stodole sasiada.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2010-12-13 14:36:43
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-13 15:35, AZ pisze:

    > Kolega po prostu wie jak pracuje KHI Michala - odglos zblizony do odglosu
    > sieczkarni w stodole sasiada.

    Ten odglos to tak specjalnie, dla uspienia czujnosci i zmylenia przeciwnika

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 24. Data: 2010-12-13 14:38:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-13, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > kurde ale bys dziadka przejechal juz w pierwszych sekundach

    Przejechalem mu tylko po pietach, nie slychac jak krzyczy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2010-12-13 14:41:14
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > Przejechalem mu tylko po pietach, nie slychac jak krzyczy?

    Wylaczylem dzwiek, bo balem sie ze mi co peknie, jak uslysze kawasaki.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 26. Data: 2010-12-13 14:44:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-13, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > Wylaczylem dzwiek, bo balem sie ze mi co peknie, jak uslysze kawasaki.

    To zle, ten dzwiek to poezja, nie to co jakies pierdzace V2 ktore to
    do tego w ogole nie jedzie...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2010-12-13 14:44:17
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 13 Dec 2010 14:33:39 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Dobry patent, przydalby sie jeszcze klikszifter :-)

    Eee, to juz wiecej zabawy a taki rolgaz to +50KM pod prawa reka za jedyne
    8 euro.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 28. Data: 2010-12-13 14:45:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-13, AZ <a...@g...com> wrote:

    > To zle, ten dzwiek to poezja, nie to co jakies pierdzace V2 ktore to
    > do tego w ogole nie jedzie...

    Przepraszam, mialo byc - Wysilone/Mocne Litrowe V2 (tm) by Tytus.

    PS. Przez wasze zaczepki znow dostane pioro miesiaca na sikaczu...
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2010-12-13 14:46:05
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-13 15:44, AZ pisze:

    > To zle, ten dzwiek to poezja, nie to co jakies pierdzace V2 ktore to
    > do tego w ogole nie jedzie...

    To dlaczego jezdzisz z zatyczkami do uszu?

  • 30. Data: 2010-12-13 14:48:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-13, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
    > To dlaczego jezdzisz z zatyczkami do uszu?

    Tylko gdy jezdze na moich GP stajl wydechach.

    --
    Artur
    ZZR 1200