  • 1. Data: 2016-01-31 11:10:27
    Temat: Enduro na początek
    Od: marcel318 <raper318@_NOSPAM_onet.pl>

    Witam
    Wiem że takich tematów jest wiele ale żaden mi nie spasował. A więc mam
    15 lat waże 87kg i mam 185 cm wzrostu. Jestem mocno podjarany yamahą dt
    125 r bo podobno jest najlepsza na początek ale nie wiem czy nie będzie na
    mnie za niska. Nie chce nic bardzo mocnego żeby się nie zabić ale i nie za
    słabego i coś co będzie wytrzymałe tanie w utzymaniu i w kupnie tak jak
    dt. Mój budżet jest ok 5k.Czekam na odpowiedź. A i miałem mini scigacza,
    więc prawie żadne doświadczenie.

  • 2. Data: 2016-02-18 19:45:57
    Temat: Re: Enduro na początek
    Od: strusw2 <kontakt@_NOSPAM_djstrus.pl>

    Z własnego doświadczenie powiem Ci, że ze 125 jest mały niedosyt. To
    trochę jak ze świnką morska - ani to świnka ani morska. Pytanie jeszcze do
    czego chcesz stosować. Czy chcesz jeździć po trasach crossowych ,
    podjeżdżać pod duże wzniesienia, skakać - to będzie za mało. Jeśli chcesz
    rozpocząć przygodę jeżdżąc po lasach to będzie oki. Miej świadomość , że
    bez wyobraźni to i motorynka można się zabić, nie trzeba 125 tki.