  • 41. Data: 2004-12-17 19:19:31
    Temat: Re: Energis? Futuro? Crowley? A może coś innego?
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    NeC <t...@N...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > TKtelekom chyba ma wiecej, mam dostep od TK i jestem zadowolony. Mają
    > operatora Level 3 i Telie do świata kto jeszcze ma z dwóch źródeł i

    ATMAN. Z Deutsche Telekom i Global Crossing, dodatkowo peering w DECIX.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 42. Data: 2004-12-17 21:41:03
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    NeC <t...@N...poczta.onet.pl> writes:

    > TKtelekom chyba ma wiecej, mam dostep od TK i jestem zadowolony. Mają
    > operatora Level 3 i Telie do świata kto jeszcze ma z dwóch źródeł i
    > kto ma Levela 3 ?

    GTS. Sprint i BT, dodatkowo peeringi w DECIX, VIX, LINX i parę
    pomniejszych, jak jakieś microsofty, yahoo, hotmaile itp. No i
    sieci GTS w Czechach, Słowacji, na Wegrzech i w Rosji.

    Jacek

  • 43. Data: 2004-12-18 15:31:01
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    Jacek M. napisał(a):
    > W odpowiedzi na
    .edu.pl> popełnione
    > przez Grzegorz Janoszka:
    >
    > Jeśli zawęzisz obszar poszukiwań do miasta, to już wystarczy :)

    Z innej beczki we Wrockq jest taki klient Futuro.

    Nie wiem tylko dokładnie czy stoją 2 NT czy 2 porty.

  • 44. Data: 2004-12-18 18:20:42
    Od: wm <n...@w...pn.wm>

    The Obserwer wrote:

    .edu.pl> popełnione

    > Z innej beczki we Wrockq jest taki klient Futuro.
    >
    > Nie wiem tylko dokładnie czy stoją 2 NT czy 2 porty.

    A niech to jestem sławny. :-)
    2 porty. Ale o co mniej więcej chodzi?

  • 45. Data: 2004-12-19 08:27:03
    Temat: Re: Energis? Futuro? Crowley? A mo?e co? innego?
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    Jacek Zapala <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > sieci GTS w Czechach, Słowacji, na Wegrzech i w Rosji.
    >
    > Netia ma jeszcze bezpośrednie wpięcie do węzła wymiany ruchu w Frankfurcie
    więc mają z dwóch źródeł oraz zapomniałem wymienić dodatkowe krajowe punkty
    styku takie jak SIX, krakowski IX, wrocławski IX oraz bezpośrednie z Energisem
    Więc TKTelekom w tym zestawieniu wypada blado pod względem styków

  • 46. Data: 2004-12-20 00:14:40
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    " dragonite" <d...@N...gazeta.pl> writes:

    > Netia ma jeszcze bezpośrednie wpięcie do węzła wymiany ruchu w Frankfurcie
    > więc mają z dwóch źródeł

    DECIX to właśnie węzeł wymiany ruchu we Frankfurcie. Ale ciężko go
    nazwać drugim źródłem.

    Jacek

  • 47. Data: 2004-12-20 00:20:31
    Od: "Anna Sikora" <a...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Jacek Zapala" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    Frankfurcie

    > DECIX to właśnie węzeł wymiany ruchu we Frankfurcie. Ale ciężko go
    > nazwać drugim źródłem.

    Chyba ze sie tam peeruje ze wszystkimi tjerłanami :)
    Sprostowanie: Netia ma przez Frankfurt przede wszystkim TDC Carrier-a.

    P/

  • 48. Data: 2004-12-20 12:15:20
    Od: "Piotr" <n...@p...com>

    Użytkownik " dragonite" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Frankfurcie
    > więc mają z dwóch źródeł oraz zapomniałem wymienić dodatkowe krajowe
    punkty
    > styku takie jak SIX, krakowski IX

    Netia NIE PEERUJE sie w krakowskim IX'ie.
    Nie wiem czemu jest na stronie http://ix.krakow.pl, ale na pewno nie
    wymienia ruchu w tym wezle.

    Piotr Nowak
    --
    NetArt

  • 49. Data: 2004-12-20 21:33:49
    Od: NeC <t...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik dragonite napisał:

> [...]
    > styku takie jak SIX, krakowski IX, wrocławski IX oraz bezpośrednie z Energisem
    > Więc TKTelekom w tym zestawieniu wypada blado pod względem styków

    Jeśli chodzi o peeringi to chyba nie trzeba być wszedzie w każdym IX,
    tylko tam gdzie mozna wymieniać sie zasobami z tymi co maja treść i jest
    to wymiana na porównywalnym poziomie, bo co to za przyjemość tylko
    dawać. Czy warto być w IX Wrocław ...?
    Z łącza TK mam bezpośrednio WIX, Onet, WP, NetArt, Dialog, PRO Futuro,
    CDP, Energis, Sieci Akademickie (WASK, POZMAN, CYFRONET itd.), ATMAN,
    NASK może jest tego więcej, ale to zabawa na inne zimowe wieczory.
    Wydaje mi sie że nie mają sie czego wstydzić.