    From: NeC <t...@N...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Energis? Futuro? Crowley? A mo?e co? innego?
    Date: Mon, 20 Dec 2004 22:33:49 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@213.199.235.174

    Użytkownik dragonite napisał:

    > więc mają z dwóch źródeł oraz zapomniałem wymienić dodatkowe krajowe punkty
    > styku takie jak SIX, krakowski IX, wrocławski IX oraz bezpośrednie z Energisem
    > Więc TKTelekom w tym zestawieniu wypada blado pod względem styków

    Jeśli chodzi o peeringi to chyba nie trzeba być wszedzie w każdym IX,
    tylko tam gdzie mozna wymieniać sie zasobami z tymi co maja treść i jest
    to wymiana na porównywalnym poziomie, bo co to za przyjemość tylko
    dawać. Czy warto być w IX Wrocław ...?
    Z łącza TK mam bezpośrednio WIX, Onet, WP, NetArt, Dialog, PRO Futuro,
    CDP, Energis, Sieci Akademickie (WASK, POZMAN, CYFRONET itd.), ATMAN,
    NASK może jest tego więcej, ale to zabawa na inne zimowe wieczory.
    Wydaje mi sie że nie mają sie czego wstydzić.