  • 1. Data: 2011-12-12 06:51:02
    Temat: Energooszczędny PC - Atom
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Testuję w domu małego 10" netbooka (Samsung N150) i z wyłączonym
    podświetleniem, bez obciążenia, pobiera zaledwie 12W. Czy jestem w stanie
    znaleźć zestaw: płytę główną z procesorem Atom i małym zasilaczem, który
    będzie podobnie energooszczędny ? Czy taki komplet znajdę poniżej 500zł (nie
    chcę z dyskiem przekroczyć ceny netbooka) ?.

  • 2. Data: 2011-12-12 07:06:15
    Temat: Re: Energooszczędny PC - Atom
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 07:51:02 +0100, William Bonawentura napisał(a):

> [...]
    > będzie podobnie energooszczędny ? Czy taki komplet znajdę poniżej 500zł (nie
    > chcę z dyskiem przekroczyć ceny netbooka) ?.

    500zl?
    To zalezy tylko i wylacznie od jezyka programowania jakiego uzyjesz.

  • 3. Data: 2011-12-13 17:17:15
    Od: n...@m...invalid

    W dniu 12.12.2011 r. 07:51, William Bonawentura pisze:

> [...]
    > zasilaczem, który będzie podobnie energooszczędny ? Czy taki komplet
    > znajdę poniżej 500zł (nie chcę z dyskiem przekroczyć ceny netbooka) ?.
    Chyba OP chciał trafić na pl.comp.pecet?