  • 1. Data: 2011-12-13 13:10:17
    Temat: GO (bez LO)
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jest tez taki jezyk GO, o tyle moze ciekawostka ze wspoltworzyl
    go Ken Thompson (który jak wiadomo ma jakis spory (choc nie wiem
    jak spory) wklad w stworzenie jezyka c)

    ostatnio nic mi sie nie chce (i mam dola min wiazacego sie ze
    wstretnoscią niektorych babsk - o tym tez wiem co nieco)
    Wracajac do 'go' na pierwszy 9ale naprawde krotki i skapy)
    rzut oka nie wyglada tak zle - ale ew poczytam wiecej i rozwine temat

  • 2. Data: 2011-12-16 07:14:02
    Temat: Re: GO (bez LO)
    Od: " M.M." <m...@W...gazeta.pl>

    <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > Wracajac do 'go' na pierwszy 9ale naprawde krotki i skapy)
    > rzut oka nie wyglada tak zle - ale ew poczytam wiecej i rozwine temat

    A ja myslalem ze teraz bedziesz programowal ta cesarska gre GO :)

  • 3. Data: 2011-12-16 08:57:05
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    M.M. <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > A ja myslalem ze teraz bedziesz programowal ta cesarska gre GO :)

    nie zam, logiczne gry wogole mi nie podchodzą

  • 4. Data: 2011-12-16 10:58:16
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > nie zam, logiczne gry wogole mi nie podchodzą

    podchodzi mi (pod obszar zainteresowan) bardziej cos co sie
    kiedys nazywalo 'grami video'

    ale jak mowie natykam sie na potezne trudnosci koncepcyjne ->

    1. ew trudnosci techniczne (przynajmniej w waskim zakresie mi
    potrzebnym) zasadniczo opanowalem i nie stanowia problemu,

    2. niestety trudnosci 'koncepcyjne' to zupelnie inna para
    kaloszy (jak dokladnie zrobic cos malego fajnego i 'wartosciowego'

    probuje rozmaitych prostych zaczątkow-pomyslow i wyglada to
    jako-tako (w miare dobrze co do klimatu), ale zwykle szybko
    dochodze to momentu w ktorym musze to 'odlozyc' bo natykam sie
    na jakies (w sumie za bardzo nawet nie sprecyzowane trudnosci)

    (ew mozna by wydzielic tez obok koncepcyjnych trudnosci
    techniczno koncepcyjne - tj jak przelozyc niektore fragmenty
    koncepcji na dzialanie)

    np ostatnio zaczalem rozmyslac czy cos by nie wyszlo ze
    'srodowiska z nanobotami' tj utworzenia 'chmary' pikseli gdzie
    kazdy piksel bylby nanobotem i realizowal jakies walki np
    z przeciwnymi nanobotami - moge tego poprobowac ale
    zapewne nic z tego nie wyjdzie bo natrafie na trudnosci
    koncepcyjne jakie dokladnie powymyslac tam 'składniki'
    tak by to bylo fajne i ciekawe - ale tak czy owak trzeba
    poprobowac

  • 5. Data: 2011-12-16 13:12:52
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > koncepcyjne jakie dokladnie powymyslac tam 'składniki'
    > tak by to bylo fajne i ciekawe - ale tak czy owak trzeba

    przy okazji przeszukujac wiki pod katem hasla 'nanoboty'
    trafilem na swietne haslo

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Perfekcyjna_niedoskonał
    ość