  • 1. Data: 2011-12-10 16:41:40
    Temat: [anikieta]
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    w zwiazku z narzekaniem ze nie wiadomo z kim sie
    rozmawia, jak rowniez z zastojem na grupach
    (programming i lang.c) itp jak rowniez w zwiazku
    z tym ze akurat czytam podobna ankiete na
    forum warsztat.gd przeklejam copy'n'pastem
    pytanie z tamtej ankiety (jedno wystarczy mz),
    jesli beda jakies odpowiedzi to ok, jak nie
    to nie, ale zadac pytanie ew nie zaszkodzi:

    "10. Na koniec warto by wiedzieć kilka słów o was:
    czym teraz się zajmujecie, jak wygląda wasza praca?
    Co ciekawego zdarzyło się w waszej dotychczasowej
    karierze? Jakie plany na przyszłość?"

  • 2. Data: 2011-12-10 16:57:19
    Temat: Re: [anikieta]
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > czym teraz się zajmujecie, jak wygląda wasza praca?
    > Co ciekawego zdarzyło się w waszej dotychczasowej

    ew ktos moze dodac jakies pytania, np o
    doswiadczenia vel opinie o jezykach badz innych
    dziedzinach z odnosnej technologii

  • 3. Data: 2011-12-10 17:35:35
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    to ja zacznę... do działu obsługi serwisowej i konfiguracyjnej (cała
    elektronika) pewnej firmy przychodzi gość z TP S.A. i mówi, że jest emerytem
    ale chętnie by się w tej firmie zatrudnił... kierownika akurat nie było,
    więc P.O. pyta "A co Pan umie?", a on na to "No umiem stroić wybieraki
    podnosząco-obrotowe"...

  • 4. Data: 2011-12-10 17:45:32
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sat, 10 Dec 2011 18:35:35 +0100, "identifikator: 20110701"
    <N...@g...pl> wrote:

> [...]
    >ale chętnie by się w tej firmie zatrudnił... kierownika akurat nie było,
    >więc P.O. pyta "A co Pan umie?", a on na to "No umiem stroić wybieraki

    Przychodzi facio do firmy. Mowi ze jest emerytem. Pytaja co umie.
    Mowi: Jovial. Pytaja ile chce. Bardzo cichutko i nie agresywnie zeby
    go nie sploszyc. Facio mowi: 200 tysiecy rocznie. Dolarow. Manager - w
    ulga: DOBRZE!

    A.L.

    P.S. Mozna zastapic Jovial przez Cobol i PL/I. Tylko pieniadze troche
    mniejsza. Ale tylko troche. Fortran tez ma sie dobrze

  • 5. Data: 2011-12-10 17:58:50
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    f...@W...gazeta.pl <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > w zwiazku z narzekaniem ze nie wiadomo z kim sie
    > rozmawia

    Ciekawe stwierdzenie od kogoś, kto ma wpisane:
    From: " "

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2011-12-10 17:59:21
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > ale chętnie by się w tej firmie zatrudnił... kierownika akurat nie było,
    > więc P.O. pyta "A co Pan umie?", a on na to "No umiem stroić wybieraki

    nie wiedze zwiazku, (obawiam sie przy tym ze nie umiem
    przeprowadzac ankiet, ale o ile tak to moim zdaniem mozna
    by opracowac pytania i pozniej zarzucic ankiete - chodzi mi
    o to by polapac sie czym zajmuje sie ktory grupowicz itp
    (np hto zna sie na administrowaniu, kto na czymstam innym
    itd) (pytanie zasadniczo jako opcja), ale niewazne;

    [na swoj temat wypowiadalem sie wielokroc (c nauczylem sie
    w 2001, mam ze trzy lata doswiadczenia w trzech-czterech
    malych (vel b.malych) firmach, programista jestem jak na
    ten moment co najwyzej srednio zaawansowanym, interesuje
    sie programowaniem gierek (z silnym naciskiem na dobre
    zrozumienie co i jak) itp

  • 7. Data: 2011-12-10 18:36:59
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ciekawe stwierdzenie od kogoś, kto ma wpisane:
    > From: " "

    nie ja narzekam, mz to sa dwie opcje: takie forum w
    ktorym rozmowcy nie specjalnie ujawniają dane nt tego
    czym sie zajmuja w zyciu (itp) i druga w ktorej wiecej
    wiadomo - m i osobiscie faktycznie blizsza jest pierwsza
    opcja(forum bardziej wirtualne niz 'realne') - ale pewne
    informacje nt np tego ile kto ma lat doswiadczenia i
    w czym mz mozna by ew akurat wyankietowac jako
    'w pewnym sensie merytoryczne' -
    (choc na odwrot powtorze ze mi akurat 'wirtualna' forma
    bardziej pasuje - tylko zeby forum bylo takie wirtualne
    trzebby sie zaglebiac w te owe wlasnie 'wirtualne' tematy
    (jak ja to np robie) a nie splycac - niewazne,
    podsumowujac: zdecydowanie wolę 'virtualną' 'wewnatrzną'
    postac forum, ale podanie paru faktow kto ma jakie
    doswiadczenie itp mogloby tez byc 'w temacie' ew
    jeszcze fajniejsze bylyby zderzenia doswiadczen i opini
    'hurtem' ale na to malo co mozna chyba liczyc

  • 8. Data: 2011-12-10 18:48:57
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    w kazdym razie chce powiedziec ze jakby ktos
    wymyslil taki czasem spotykany jakby 'wywiad z
    grupowiczem' (podaobny do wywiadu jak w gazecie)
    w formie listy kilkunastu pytan na temat,
    tak by mogl na to odpowiedziec kazdy z grupowiczow
    - to mz mogloby to byc w porzadku jako forma
    rozrywki/aktywnosci grupowej - sam stety czy
    niestety nie mam uzdolnien w tym kierunku, tylko tak
    nadmienieam, skoro juz tu pisze sporo postow