  • 1. Data: 2009-04-09 09:52:08
    Temat: Epson Stylus CX 7499 - problem z kupieniem cartridga
    Od: Luka <c...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam przywiezioną drukarkę z USA Epson Stylus CX 7499 i nie mogę do
    niej kupić cartridga. W serwisie Epsona powiedzieli mi że ich w Europie
    nie ma i nie można go zastąpić nawet jak wygląda tak samo i ma podobne
    oznaczenia. Rzekomo jedynym wyjściem jest bardzo niepewne
    przeprogramowywanie.
    Może ktoś może mi pomóc? Bardzo proszę
    i bardzo dziękuję.

  • 2. Data: 2009-04-12 17:11:07
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 09.04.2009 11:52, Luka pisze:
> [...]
    > ma i nie można go zastąpić nawet jak wygląda tak samo i ma podobne
    > oznaczenia. Rzekomo jedynym wyjściem jest bardzo niepewne

    Pomóc nie pomogę, ale niech Twój post będzie dla innych
    ostrzeżeniem co się stanie, jeżeli producentom da się
    możliwość wyposażania prostych materiałów eksploatacyjnych
    w zabezpieczenia utrudniające produkcję zamienników przez
    firmy trzecie.

    Mam nadzieję, że jak najszybciej proceder ten zostanie
    ukrócony. Epson już bodajże przegrał w Niemczech dosyć
    spory proces o ceny dumpingowe i zarabianie na wkładach
    do drukarek, a nie na drukarkach.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |