  • 1. Data: 2009-04-10 19:15:04
    Temat: Era Swobodne Rozmowy 25 - jak zamówić teraz?
    Od: "Szop" <...@k...p>

    Ostatnio zainteresowałem się tą taryfą, a tu niestety Era ją zakończyła. Czy
    może państwo zaawansowani wiedzą, czy da się jakoś jeszcze ją kupić? Czy
    pozostaje polowac na kogoś, kto chce się pozbyć i cesja?

  • 2. Data: 2009-04-14 09:39:27
    Temat: Re: Era Swobodne Rozmowy 25 - jak zamówić teraz?
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    On 10 Kwi, 21:15, "Szop" <s...@k...p> wrote:
    > Ostatnio zainteresowałem się tą taryfą, a tu niestety Era ją zakończyła. Czy
    > może państwo zaawansowani wiedzą, czy da się jakoś jeszcze ją kupić? Czy
    > pozostaje polowac na kogoś, kto chce się pozbyć i cesja?

    Myślę, że na razie takiej taryfy już nie będzie z prostego powodu -
    Era chyba się trochę przeliczyła dając 500 minut za 25 zł albo 1000
    minut od 45 złotych miesięcznie ze strefy domowej, bo sporo ludzi
    właśnie do tej promocji przesniosło swoje telefony stacjonarne. I
    najpewniej karta SIM będzie zawsze w strefie domowej wykorzystując
    wspomniane pakiety.

    Ja zdążyłem podpisać ostatniego dnia marca.

    Michał