  • 1. Data: 2009-04-10 20:54:05
    Temat: Zdecydowanie kupię SE K810 Lublin
    Od: z <z...@g...pl>

    W której sieci można jeszcze dostać SE K810?
    Orange i Era w Lublinie wzruszają ramionami. "To są stare telefony już u
    nas niedostępne". Każą szukać w małych miejscowościach. Może gdzieś się
    jeszcze uchował. Zależy mi na gwarancji i najlepiej w Orange
    Na allegoro 700 zł trochę drogo jak na stary telefon wychodzący ze
    sprzedaży :-)

  • 2. Data: 2009-04-11 05:47:44
    Temat: Re: Zdecydowanie kupię SE K810 Lublin
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W której sieci można jeszcze dostać SE K810?
    > Na allegoro 700 zł trochę drogo jak na stary telefon wychodzący ze sprzedaży
    > :-)

    drogo powiadasz? zobacz, to dopiero okazja:

    http://www.allegro.pl/item559411879_jedyna_fabryczni
    e_nowa_nokia_6310i_idea_czarna.html

  • 3. Data: 2009-04-11 09:50:59
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    Ktos chyba jaja sobie robi albo pozamienial sie na lby nie powiem z kim.
    pzdr
    Andrzej

  • 4. Data: 2009-04-11 10:48:54
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl> wrote in message
    > Ktos chyba jaja sobie robi albo pozamienial sie na lby nie powiem z kim.

    A jednak ludzie kupuja, co im zrobisz?

  • 5. Data: 2009-04-11 11:57:48
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    bartekk pisze:
    > "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl> wrote in message
    >
    > A jednak ludzie kupuja, co im zrobisz?
    nic, bo mają do tego prawo. ale normalni nie są. Dokładniej mówiąc, zeby
    nie było nieporozumień, mocno odstają od normy, co nienaczy ze są choć o
    grosz gorsi od ogółu.

    ToMasz

  • 6. Data: 2009-04-11 12:00:36
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "bartekk" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > co im zrobisz?

    uśmiechnę się do takiego kogoś.

  • 7. Data: 2009-04-11 15:13:35
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    Witam!
    Alez oczywiscie, wolno Im!
    pzdr
    Andrzej

  • 8. Data: 2009-04-11 20:12:39
    Od: z <z...@g...pl>

    Końrad N.S. pisze:

    > drogo powiadasz? zobacz, to dopiero okazja:
    >
    > http://www.allegro.pl/item559411879_jedyna_fabryczni
    e_nowa_nokia_6310i_idea_czarna.html

    Czy mam rozumieć ze seria K810 ma byc tak samo kultowa i poszukiwana?
    Wątpię. K800 mogę zdobyć nowy za jakieś 450 zł. 810 jest odrobinę
    poprawiony. Nie wszyscy te subtelne różnice zauważają "To to samo tylko
    w innej obudowie"
    Ale nic to za pół roku cena SEC905 nie będzie taka zaporowa i sobie
    pomarudzę przy wyborze sieci :-)

  • 9. Data: 2009-04-11 20:27:40
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    e_nowa_nokia_6310i_idea_czarna.html

    > Czy mam rozumieć ze seria K810 ma byc tak samo kultowa i poszukiwana? Wątpię.

    nie staraj się zbyt dużo wyczytać z tego, gdzie nic nie napisano. aukcję podałem
    jedynie jako ciekawostkę.