  • 1. Data: 2009-05-15 18:42:56
    Temat: Era Tak-tak - jak wyłączyć te sms-y
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    Jak wyłączyć te sms-y - gdy dzwoni ktoś do mnie ze stacjonarnego,
    odrzucam połączenie (wiadomo dlaczego) i zaraz potem przychodzi do mnie
    sms z informacją, że "ktoś dzwonił z numeru ...". To samo się dzieje,
    gdy ktoś dzwoni do mnie wtedy, gdy akurat prowadzę rozmowę. Da się jakoś?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2009-05-15 19:30:13
    Temat: Re: Era Tak-tak - jak wyłączyć te sms-y
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > Jak wyłączyć te sms-y - gdy dzwoni ktoś do mnie ze stacjonarnego, odrzucam
    > połączenie (wiadomo dlaczego)

    Dlaczego ???

    latet

  • 3. Data: 2009-05-15 21:00:58
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl>

    Użytkownik "Latet" <l...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego ???

    Zeby oddzwonic... a przez to zeby koszt rozmowy wyniósł nie np. 70gr/min
    tylko 29gr/h...

    Co do tematu, zaloguj sie do i-boa i wylacz usluge "Juz jestem".
    Po wylaczeniu wyglada to tak:
    Usługa "Już jestem - wysylanie" jest nieaktywna
    Usługa "Już jestem - odbieranie" jest nieaktywna

    pozdrawiam, wk

  • 4. Data: 2009-05-15 21:05:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > odrzucam połączenie (wiadomo dlaczego) i zaraz potem przychodzi do mnie
    > sms z informacją, że "ktoś dzwonił z numeru ...".

    Mozesz oczywiscie wylaczyc "Kto tam" jak pisali, ale w niektorych telefonach
    mozesz tak odrzucic polaczenie, by SMS nie przyszedl.
    Np. w Siemensach jak odrzucisz czerwona sluchawka, to zaden SMS nie
    przyjdzie. jesli odrzucisz soft-klawiszem, to przyjdzie.

    > To samo się dzieje, gdy ktoś dzwoni do mnie wtedy, gdy akurat prowadzę
    > rozmowę. Da się jakoś?

    A to to sie nie da inaczej - chyba, ze wlaczysz polaczenei oczekujace, ale
    nie zawsze masz dostep do tej uslugi. A jej pikanie tez Cie moze wkurzac :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-05-16 12:41:57
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

> [...]
    > Po wylaczeniu wyglada to tak:
    > Usługa "Już jestem - wysylanie" jest nieaktywna
    > Usługa "Już jestem - odbieranie" jest nieaktywna

    Mam wyłączone, ale sms-y dalej przychodzą.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2009-05-16 12:43:47
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

> [...]
    > Np. w Siemensach jak odrzucisz czerwona sluchawka, to zaden SMS nie
    > przyjdzie. jesli odrzucisz soft-klawiszem, to przyjdzie.

    Znam ten myk Siemensa, ale mam SE.

    > A to to sie nie da inaczej - chyba, ze wlaczysz polaczenei oczekujace, ale
    > nie zawsze masz dostep do tej uslugi. A jej pikanie tez Cie moze wkurzac :)

    To już by było lepsze, ale nie mam pojęcia, jak do tego podejść w TT.
    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2009-05-16 13:06:32
    Od: dżozef <dżo...@o...pl[[wytnij]>

    Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Mam wyłączone, ale sms-y dalej przychodzą.

    To dzwon do BOU.

    pozdrawiam, wk

  • 8. Data: 2009-05-16 16:46:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To już by było lepsze, ale nie mam pojęcia, jak do tego podejść w TT.

    Nie da sie :)
    W TT nie ma tej uslugi.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-05-16 17:35:20
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    SDD wrote:
    > Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie da sie :)
    > W TT nie ma tej uslugi.

    Da się, przez itaktak.pl

    M.

  • 10. Data: 2009-05-16 21:14:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:gumtgp$jnl$3@news.onet.pl...
    > Da się, przez itaktak.pl

    Czytaj uwaznie. Mowimy teraz o call waiting.

    Pozdrawiam
    SDD