  • 1. Data: 2009-05-15 15:31:37
    Temat: [Plus] Abonament. Zasil konto bliskiej osobie - zmiana regulaminu :(
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

    Od dnia dzisiejszego wprowadzili limit wartości zasilania telefonów na karte
    (simplus, itd.) z konta abonenckiego. Wielka szkoda :(((

    Andre NH

  • 2. Data: 2009-05-16 08:24:55
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Andre NH pisze:

    > Od dnia dzisiejszego wprowadzili limit wartości zasilania telefonów na
    > karte (simplus, itd.) z konta abonenckiego. Wielka szkoda :(((
    >
    > Andre NH

    Chyba zawsze tak było i było to uzależnione od stażu w sieci.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 3. Data: 2009-05-16 19:16:11
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

    > Chyba zawsze tak było i było to uzależnione od stażu w sieci.

    Nie przeczę, lecz jeśli tak było, to tylko teoretycznie, ponieważ w
    miesiącu nawet 2 telefony zasilałem po 50 zł.

    Andre