  • 1. Data: 2009-05-15 17:26:30
    Temat: Zhi Zung Bao W800 - używa ktoś takiego telefonu?
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    witam,

    znalazłem toto na dealextreme:

    podobne bardzo do MDA Compact III,
    na youtubie jest filmik, w którym rozpakowują toto z pudełka,
    ma autentycznego WM 6.1m wygląda solidnie,

    ma ktoś takie urządzenie (lub inne z Chin)?

    mi się wydaje, że telefony HTC czy Apple to są jedynie produkty marketingu,
    wybrano modele z oferty i oferują pod własną marką

    P.

  • 2. Data: 2009-05-15 19:27:59
    Temat: Re: Zhi Zung Bao W800 - używa ktoś takiego telefonu?
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Pan Piskorz pisze:
> [...]
    > marketingu,
    > wybrano modele z oferty i oferują pod własną marką

    Zarządzanie połączeniami i menu aparatu miałem identyczne w moim
    Etenie X500

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 3. Data: 2009-05-16 11:32:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 May 2009 19:26:30 +0200, Pan Piskorz napisał(a):

    > znalazłem toto na dealextreme:
    > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13439
    >
    > podobne bardzo do MDA Compact III,

    i na tym podobieństwo się kończy, to tandetna chińska podróba

    > mi się wydaje, że telefony HTC czy Apple to są jedynie produkty marketingu,
    > wybrano modele z oferty i oferują pod własną marką

    Kup sobie tego i zobaczysz czy masz rację.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 4. Data: 2009-05-16 16:15:59
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Kup sobie tego i zobaczysz czy masz rację.

    na jutjubie rozpakowywany wygląda solidnie,
    teraz mam MDA Compact IV i on wygląda jak podróbka sama siebie
    a erowski soft pogrąża go zupełnie

    P.

  • 5. Data: 2009-05-16 19:07:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 May 2009 18:15:59 +0200, Pan Piskorz napisał(a):

    > na jutjubie rozpakowywany wygląda solidnie,
    > teraz mam MDA Compact IV i on wygląda jak podróbka sama siebie
    > a erowski soft pogrąża go zupełnie

    jjasne. Ale różnica jest taka, że do HTC jest xda-developers z dowolnym
    softem, a do tamtej chińskiej tandety nie ma nic.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 6. Data: 2009-05-21 11:25:36