  • 21. Data: 2011-09-29 07:30:39
    Temat: Re: Eurokolchoz c.d.
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-28 23:58, megrims pisze:
    > W dniu 2011-09-28 17:09, Przemysław Czaja pisze:
    >>
    > (ciach)
    >

    > zdalne
    >
    > i PHP

    byle tylko nie HIV

    --
    venioo
    GG:198909

  • 22. Data: 2011-09-29 10:48:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    >Masz racje. I dlatego też tak zwana cywilizacja
    >zachodu musi upaść, tak jak i upadł starożytny Rzym.
    >IMO to kwestia 40 lat.

    Za 40 lat to moze ropy zabraknac i cywilizacja w dzisiejszym ksztalcie
    sie moze i skonczy.

    A 20 lat wczesniej wprowadza ograniczenie szybkosci do 30, bo przy 40
    za duzo paliwa sie spala :-)

    J.

  • 23. Data: 2011-09-29 11:43:39
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    megrims wrote:

    > W dniu 2011-09-28 13:59, Massai pisze:
    > (ciach)
    >
    > Wykonalne ;) Zaczną stosować markery. Jak do C4
    > albo Semtexu :D I będą takie bramki, co będą
    > wykrywały marker. ;) ;) ;)

    Wiesz, ja na codzień mam do czynienia z takimi testami co mają
    wykrywać różne substancje.

    I ta zasada, "co jest czułe, jest nieswoiste, co jest swoiste nie jest
    czułe" działa nadal.

    Nawet megadokładne markery immunologiczne też myla się jak cholera i
    łatwo moga zostać oszukane, bo powinowactwo do receptorów nie jest
    zerojedynkowe, wbrew temu co się uczy to nie jest tak że do danej
    cząsteczki przyłączyć się może tylko jedna.

    Inaczej mówiąc - test zliczający wyłapane cząsteczki albo wykrywa
    już niewielkie ilości, ale jednocześnie jest podatny na na to że
    się pomyli i wykryje cząsteczkę podobną do szukanej, albo daje
    wynik bardziej wiarygodny (także poprzez statystyki i uśrednienia),
    ale jednocześnie musi mieć na czym pracować, tzn. sporą ilość
    substancji do badania.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 24. Data: 2011-09-29 16:08:46
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-28 13:59, Massai pisze:

    > Technicznie to jest po prostu niewykonalne - tak żeby dało się
    > używać.
    > Precyzyjny czujnik musi być co jakiś czas kalibrowany. I to nie co
    > rok czy dwa, a raczej co 3 miesiące - jeśli ma być precyzyjny.
    >
    > W dodatku precyzyjny będzie drogi jak piorun.
    >
    > Nieprecyzyjny będzie musiał mieć odcięcie ustawione wysoooko,
    > odsieje tylko całkiem pijanych, bo inaczej po wypalonym papierosie nie
    > ruszysz autem...

    No to stawiam na te precyzyjne, drogie i często kalibrowane.
    Im drożej tym lepiej (nie dla nas oczywiście).

  • 25. Data: 2011-09-29 16:13:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-28 18:08, ToMasz pisze:
> [...]
    268,PE_chce_ograniczen_predkosci_i_blokad_antyalkoho
    lowych.html

    To jak działa i czy można oszukać jest mało ważne.
    Ważne, żeby pojazd był wyposażany w to "coś" obowiązkowo, żeby było odpowiednio
    drogie, no i żeby był odpowiedni PR dla uzasadnienia tegoż.

    > zabierać dożywotnio prawo jazdy za prowadzenie po spożyciu.

    A to nie przejdzie, bo to by się nie opłacało w ogóle.