  • 1. Data: 2010-01-03 12:24:18
    Temat: Eurosport ? C+
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    Powitac w Nowym Roku.....
    Chcialem zapytac jakie programy aktualnie nadaje Eurosport dostepne z C+.
    Czy Eurosport 2 (tego nie odbieram - czarno) i Eurosport 2 Bundesliga to to
    same programy ?
    Co sie stało z Erosport news ?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-01-03 14:35:18
    Temat: Re: Eurosport ? C+
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Jan 2010 13:24:18 +0100, "W I A D Z I U"
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy Eurosport 2 (tego nie odbieram - czarno) i Eurosport 2 Bundesliga to to
    >same programy ?
    >Co sie stało z Erosport news ?

    Eurosport 2 zniknęło w nocy z 31 grudnia na 1 stycznia z kablówki UPC.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2010-01-03 18:08:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Powitac w Nowym Roku.....
    > Chcialem zapytac jakie programy aktualnie nadaje Eurosport dostepne z C+.

    Eurosport, Eurosport 2, Eurosport HD, Eurosport 2 HD

    > Czy Eurosport 2 (tego nie odbieram - czarno) i Eurosport 2 Bundesliga to
    > to same programy ?

    Nie wiem co to to drugie.

  • 4. Data: 2010-01-03 18:44:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.01.2010 19:08, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Eurosport, Eurosport 2, Eurosport HD, Eurosport 2 HD

    > Nie wiem co to to drugie.

    znalazłem cos takiego:

    Nowa, regionalna wersja ogólnoeuropejskiego kanału sportowego Eurosport
    2 o nazwie Eurosport 2 Bundesliga rozpoczęła testy techniczne kodowania
    i formatu 16/9. Korzysta z kilku systemów - Conax, Seca MediaGuard 2,
    Nagravision 3, Viaccess PC2.6 i PC3.0. Sygnał dostępny jest za
    pośrednictwem satelity Hot Bird 6 (13E) w pakiecie Media Broadcast.

    czyli eurosport 2 hd

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 5. Data: 2010-01-03 19:13:20
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.01.10 19:44, pawell32 pisze:

> [...]
    > Nagravision 3, Viaccess PC2.6 i PC3.0. Sygnał dostępny jest za
    > pośrednictwem satelity Hot Bird 6 (13E) w pakiecie Media Broadcast.

    Jak z powyższego doszedłeś do wniosku:

    > czyli eurosport 2 hd

    ???
    Tu masz spis kanałów Eurosport:
    http://pl.kingofsat.net/channels_E.php

    --
    Pete

  • 6. Data: 2010-01-03 19:18:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > Nagravision 3, Viaccess PC2.6 i PC3.0. Sygnał dostępny jest za
    > pośrednictwem satelity Hot Bird 6 (13E) w pakiecie Media Broadcast.

    ????
    Jak to wywnioskowałeś z powyższego tekstu?

  • 7. Data: 2010-01-03 19:21:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.01.2010 20:18, Cavallino pisze:

    > ????
    > Jak to wywnioskowałeś z powyższego tekstu?

    bo w tym czasie doszedł na n-ce eurosport 2 hd.
    zapomniałem dodać znak zapytania (sorrki), bo nie mam
    pewnośći - nie znam się na sporcie i nie ogladam.

  • 8. Data: 2010-01-03 19:36:32
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    W I A D Z I U wrote:

    > C+. Czy Eurosport 2 (tego nie odbieram - czarno) i Eurosport 2
    > Bundesliga to to same programy ?

    To nie są te same programy. Tylko część ramówki jest wspólna.
    Jak opis wskazuje, na tym drugim E2 lecą mecze na żywo bundesligi.

    > Pozdrawiam.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-01-03 19:54:38
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Orientuje sie ktoś czemu z kablówki UPC usuneli z dniem 01.01 eurosport 2 ?
    ciekawe czy coś wstawią w zamian czy dalej będzie czarna plansza :)

  • 10. Data: 2010-01-03 22:10:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Jan 2010 20:54:38 +0100, "Darek"
    <a...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Orientuje sie ktoś czemu z kablówki UPC usuneli z dniem 01.01 eurosport 2 ?

    Ponoć zapowiadali to w jakiejś ulotce przysyłanej z rachunkiem. Ja nie
    dostałem, bo i rachunków pocztą nie dostaję.

    >ciekawe czy coś wstawią w zamian czy dalej będzie czarna plansza :)

    Ja bym spodziewał się raczej znikania kolejnych programów z oferty
    analogowej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280