  • 1. Data: 2011-05-08 12:22:12
    Temat: Exif w Picasa
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Witam. Dlaczego nie ma w Exif zapisu ISO w programie Picasa ? Aparat A610.

  • 2. Data: 2011-05-09 08:53:34
    Temat: Re: Exif w Picasa
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Tom napisał(a):
    > Witam. Dlaczego nie ma w Exif zapisu ISO w programie Picasa ? Aparat A610.

    Pewnie dlatego, że zdjęcie zrobiono z automatycznym ISO, np w trybie tematycznym.

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2011-05-09 11:13:58
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Zdjęcia były wykonywane z wybieraniem przysłony, przy róznych ISO. Opanda
    exif, też nie pokazuje ISO.

  • 4. Data: 2011-05-09 14:14:47
    Od: "PB" <p...@f...pl>

    > Zdjęcia były wykonywane z wybieraniem przysłony, przy róznych ISO. Opanda
    > exif, też nie pokazuje ISO.

    To prawda, miałem A610 i sporo programów nie pokazuje z niego ISO.
    Może jego EXIF nie jest w 100% kompatybilny z normą ? Wartość
    ISO jest umieszczona w dziale "maker note" a nie w "image".
    Wydaje mi się że wcześniejsze wersje LightRoom'a też nie odczytywały
    tej wartości ale teraz sprawdziłem i w nowej wersji jest OK.
    Dla uzupełnienia plugin EXIF do TotalCommandera też nie odczytuje
    ISO z A610.

    Pozdrowienia
    P.B.

  • 5. Data: 2011-05-11 13:00:48
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Tom wrote in <news:iq61sp$63g$1@inews.gazeta.pl>
    > Dlaczego nie ma w Exif zapisu ISO w programie Picasa? Aparat A610.

    ISO z Canon PS A75 rowniez jest prezentowane przez tylko niektore programy.

    IrfanView: www.betelgeza.ziomber.eu/photo/10/canonA75-ISO_Value
    .png

    Przykladowe zdjecie z EXIF:
    www.betelgeza.ziomber.eu/photo/10/auto-calka.jpg