  • 61. Data: 2020-12-10 12:35:51
    Temat: Re: F1
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-12-2020 o 12:16, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    -domination-of-formula-1-is-nothing-new-so-just-enjo
    y-it

    > A teraz nie bo?

    Bo wszystkie wnioski, razem z tym głównym, są już nieprawdziwe.

  • 62. Data: 2020-12-10 12:59:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 10.12.2020 12:35, Cavallino wrote:

    > Tak - to ten sam przypadek.
    > Tylko trudniejszy do ukrycia.

    Być może, ale póki jest zgodny z regulaminem, lub nieuregulowany ja nie
    widzę problemu. DAS wprowadzili, coś im to dało (zwłaszcza, że z oponami
    właśnie mieli cały sezon największy problem). FIA uznała, że jednak
    warto to uregulować i od przyszłego raku zakazany - proste jak cep.
    Bolid jest przez FIA dokładnie badany, oprogramowanie podobnie. Może po
    prostu trzeba im oddać honor i stwierdzić, że są z przodu w kwestii
    silnika i nadwozia. No i przede wszystkim, że nie łamią
    przepisów/oszukują a od tego zaczął się mój udział w tej pouczającej
    dyskusji :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 63. Data: 2020-12-10 13:14:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-12-2020 o 12:59, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > warto to uregulować i od przyszłego raku zakazany - proste jak cep.
    > Bolid jest przez FIA dokładnie badany, oprogramowanie podobnie.

    Widać za mało dokładnie.

    > Może po
    > prostu trzeba im oddać honor i stwierdzić, że są z przodu

    Amstrong też był z przodu....

    >w kwestii
    > silnika i nadwozia.

    To za mało na taką przewagę 7 rok z rzędu.
    I silnik i nadwozie się zmieniło dość mocno przez ten czas.

    Niezmienne pozostało tylko to o czym nie wiemy.

    > No i przede wszystkim, że nie łamią
    > przepisów/oszukują

    Dopóki nikt nie wpadnie na to skąd ta przewaga, to może nawet być
    teoretycznie zgodna z przepisami, bo bez wykrycia nie da się fjuczera
    wprost zakazać.

  • 64. Data: 2020-12-10 13:22:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 10.12.2020 13:14, Cavallino wrote:
    > Niezmienne pozostało tylko to o czym nie wiemy.

    No jak nie wiemy? Znaczy ja nie wiem, ale Ty wiesz (no może i Roman
    jeszcze ;) )

    Pozdrawiam - Mirek

  • 65. Data: 2020-12-10 13:23:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-10 o 07:08, Mirek Ptak pisze:
    > To by wyszło tylko przy identycznych samochodach jak w niższych seriach

    O widzisz. Można. A w F1 SIĘ NIE DA SIĘ BO?

  • 66. Data: 2020-12-10 13:29:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-12-2020 o 13:22, Mirek Ptak pisze:

    > No jak nie wiemy? Znaczy ja nie wiem, ale Ty wiesz (no może i Roman
    > jeszcze ;) )

    Różnimy się tylko tym, że Ty naiwnie wierzysz w niemiecką uczciwość.
    A my trochę mniej - zakładamy z góry coś dokładnie odwrotnego.

  • 67. Data: 2020-12-10 13:35:41
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Cavallino w

    > Dopóki nikt nie wpadnie na to skąd ta przewaga, to może nawet być
    > teoretycznie zgodna z przepisami, bo bez wykrycia nie da się fjuczera
    > wprost zakazać.

    Ten feature jest znany jako cash.

    W 2019 bugżety merc i ferrari miały pdobne, tyle, że w ferrari na f1 było
    20% przeznaczone. W RB podobnie jak w mercy, tyle, że budżet dzielili na dwa
    (tororoso)

    I tyle tajemnic! Dać na rozwój bolidu każdemu tyle samo, to się okaże, że
    merce wcale nie takie szybki są.

    PS
    Ostatnie dwa wyscigi to przynajmniej ciekawe były (z różnych względów)

    --
    'Tom N'

  • 68. Data: 2020-12-10 15:14:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 10.12.2020 13:23, _Master_ wrote:

    > O widzisz. Można. A w F1 SIĘ NIE DA SIĘ BO?

    Bo to F1, gdzie kierowcy i KONSTRUKTORZY walczą o zwycięstwo.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 69. Data: 2020-12-10 15:26:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 10.12.2020 13:29, Cavallino wrote:

    > Różnimy się tylko tym, że Ty naiwnie wierzysz w niemiecką uczciwość.

    Skąd to założenie? Nieprawdziwe zresztą :)

    > A my trochę mniej - zakładamy z góry coś dokładnie odwrotnego.

    Wasze prawo, ale poza Niemcami jako właścicielami tej stajni są jeszcze
    inne nacje plus FIA jako żywo niemiecka nie jest:
    https://www.fia.com/profile/jean-todt
    I ta to właśnie organizacja z tym to właśnie człowiekiem na czele jakoś
    nie może wykryć tego oszustwa MB a dała radę wyniuchać dziwne
    manipulacje w przepływie paliwa u Ferrari - troszkę dziwne co?

    A może nie dziwne tylko po prostu bullshit?

    Pozdrawiam - Mirek

  • 70. Data: 2020-12-10 15:35:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-12-2020 o 15:26, Mirek Ptak pisze:

    > https://www.fia.com/profile/jean-todt
    > I ta to właśnie organizacja z tym to właśnie człowiekiem na czele jakoś
    > nie może wykryć tego oszustwa MB

    Sprytni są....
    Tak jak byli przy dieselgate.