  • 51. Data: 2016-03-06 10:49:17
    Temat: Re: FPGA z punktu widzenia programisty
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 19:45:14 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:

    > Zdecydowanie. Tylko że tak samo rozszerza erlang, clojure, opencl,
    > haskel ale jakoś nie widać aby to wpływało na jakość oprogramowania
    > światowego.

    moim zdaniem opencl sie jednak przyjmie (bo to dosyc dobry pomysl,
    chyba ze okaze sie ze znajdzie sie cos innego co lepiej dziala, ale
    o tym przynajmniej poki co nic nie wiem) - niekrore rozwiazania
    przyjmuja sie dosyc wolno bo ludzie sie wolno ucza, tak ze przykladowo moze minac
    takie z 15 lat 'opoznienia' nim niektore rzeczy sie upowszechnią - przynajmniej na to
    mi wyglada; to faktycznie sa zjawiska kulturowe ale programowanie to wogole stety czy
    niestety w ogromnej mierze 'zjawisko kulturowe'

  • 52. Data: 2016-03-06 19:44:55
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    "system politechniki" ;o)