  • 1. Data: 2010-08-29 21:37:33
    Temat: [FR] fota z Francji
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    no wlasnie - przyjdzie czy nie przyjdzie? blysnelo w tyłek, tak jak to Francuzi
    lubią ;)

    prawdopodbnie 140/130 ale możliwe że na 110 - to sie tak szybko u nich
    zmienia...

    pozdr, rdx
    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.nora.pl

  • 2. Data: 2010-08-29 22:14:57
    Temat: Re: [FR] fota z Francji
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-29 21:37, radxcell pisze:

    > prawdopodbnie 140/130 ale możliwe że na 110 - to sie tak szybko u nich
    > zmienia...

    Mnie nic nie przyszło, a fleszy się naoglądałem trochę ;)

    Inna sprawa, że wiedziałem, że TYM KONKRETNYM autem na teren
    danego kraju już więcej nie będę wjeżdżał ;)

    6008

  • 3. Data: 2010-08-31 19:01:52
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Aug 2010 21:37:33 +0200, radxcell napisał(a):

> [...]
    > lubią ;)
    >
    > prawdopodbnie 140/130 ale możliwe że na 110 - to sie tak szybko u nich

    Nie przyjdzie. Ale przy najbliższej wizycie u nich i kontroli drogowej
    możesz się spodziewać przypomnienia błędów z przeszłości ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2010-08-31 21:50:56
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Seba* wrote in <news:talpyykina3o.1bkvz5m1p307w$.dlg@40tude.net>:
    > Nie przyjdzie. Ale przy najbliższej wizycie u nich i kontroli drogowej
    > możesz się spodziewać przypomnienia błędów z przeszłości ;)

    A wiesz moze ile takie bledy kosztują? :)

    pozdr, rdx
    --
    Little Red Riding Fiesta... http://bit.ly/aNNov8

  • 5. Data: 2010-09-01 06:09:45
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 21:50:56 +0200, radxcell napisał(a):

    > A wiesz moze ile takie bledy kosztują? :)

    Z tego co pamiętam maksymalną wysokością mandatu za przekroczenie
    prędkości jest 1500 euro :) A stawki zaczynają się bodajże od 30-40
    euro.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 6. Data: 2010-09-02 13:12:04
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > Nie przyjdzie. Ale przy najbliższej wizycie u nich i kontroli drogowej
    > możesz się spodziewać przypomnienia błędów z przeszłości ;)

    Lapaly mnie fotoradary od czasu do czasu na przestrzeni miesiecy. Pozniej
    mialem kontrole drogowa (jechalem tym samym autem). Nic nie wypominali :)

    --
    Jan-xx