  • 1. Data: 2010-08-29 19:59:24
    Temat: [troche OT ] samochodzik dla dzieciaka na pedały ewentualnie autko akumulatorowe :-)
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Troche OT wyjdzie ale mowa caly czas osamochodach, czyli 4 kolka i
    kierownica, tylko troche mniejszych :-) Szukam dla mojego smyka (wiek
    okolo 3 latka) autka napedzanego sila miesni (na pedaly) ewentualnie
    autka elektrycznego choc wolalbym jednak to pierwsze :-) Znalazlem w
    sieci sporo modeli tylko nigdzie na forum nie ma jednoznacznych info
    dotyczacych trwalosci, wygody, funkcjonalnosci, regulacji itp. Glownie
    chodzi o to aby autko posluzylo smykowi przez kilka lat, moze bedzie z
    niego drugi Kubica :-)
    Poki co znalazlem takie interesujace mnie modele:
    http://www.ezabawki.pl/gokart-zygzak-z-filmu-cars/pi
    d3979/
    http://www.drewniaczek.eu/product-pol-1220-Baghera-M
    etalowy-Samochod-na-pedaly-Classic-zielony.html
    http://www.lisek-zabawki.pl/p,pl,2872,rolly+toys+cat
    erpillar+unimog+pojazd+budowlany+-+id+037735.html
    http://allegro.pl/ferbedo-gokart-na-pedaly-cross-run
    ner-cr-1-czarny-i1206927978.html
    http://allegro.pl/samochodzik-fiat-500-na-pedaly-ory
    gnalny-i1173917118.html
    http://www.instep.net/Product/Pedal_Cars/
    http://allegro.pl/fiat-500-classic-na-pedaly-replika
    -oryginal-i1199469914.html
    http://allegro.pl/mini-cooper-s-na-pedaly-replika-or
    yginal-i1207284429.html
    Moze ktos przerabial powyzszy temat lub posiada jakies z w/w jezdzidelek
    i moze podeslac jakies info, z gory dziekuje w imieniu swoim i synka.
    Inne propozycje mile widziane - ide ralej googlac :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-08-29 20:08:08
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > moze podeslac jakies info, z gory dziekuje w imieniu swoim i synka. Inne
    > propozycje mile widziane - ide ralej googlac :-)

    Znajomi kupili swojemu złośnikowi samochód elektryczny z możliwością
    sterowania via pilot ;) Zajawka jaksięmaszwiktor. Cena była coś w 650 PLN
    OIDP. Jeżeli Cię interesuje coś więcej to mogę się zapytać :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-08-29 21:01:48
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    W dniu 29.08.2010 19:59, Gabriel 'wilk' pisze:
> [...]

    > i moze podeslac jakies info, z gory dziekuje w imieniu swoim i synka.
    > Inne propozycje mile widziane - ide ralej googlac :-)

    Hej
    Mówisz że masz 3latka a chcesz na kilka lat jeszcze, więc raczej pomyśl
    o czymś co pedały ma na zewnątrz.
    Raczej pominą bym te które mają dwa pedały do naciskania na zmianę i
    tylną oś jako wał wykorbiony, maluchowi może być ciężko załapać o co
    biega i będzie ruszał się przód-tył bez możliwości ruszenia.
    Ja swojemu obecnie 4ro latkowi sprawiłem traktor z poniższej serii.
    Dostał to jak miał 3 lata, ale dopiero teraz się tym bawi a i parę lat
    jeszcze posłuży.

    http://www.google.com/images?client=ubuntu&channel=f
    s&q=rolly+toys&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei
    =NKt6TIeDEJSYOLfupJcG&sa=X&oi=image_result_group&ct=
    title&resnum=4&ved=0CDYQsAQwAw&biw=1680&bih=823

    jak by połamało to wersja skrócona:
    http://tiny.pl/h7vpp

    Co do zalet:
    trwałość OK, kupiłem jako używane, nocuje czasem na dworze, a moje
    dzieciaki nie umieją się delikatnie bawić - dotychczas nic nie odpadło:)
    kolory OK.
    W moim jest regulowany fotelik, obecnie 4ro latek jeździ na
    "najmniejszym rozmiarze". na największym to i ja potrafię na upartego
    tym jechać, spokojnie wytrzymuje 80kilo żywej wagi.
    funkcjonalność zależna od konkretnego zestawu.

    Wady:
    Nie wiem czy Kubica zaczynał od traktora:)
    Trzeba mieć miejsce gdzie to trzymać, ale skoro pytasz to pewno owe masz

  • 4. Data: 2010-08-29 21:04:38
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-29 19:59, Gabriel 'wilk' pisze:
    > Inne propozycje mile widziane - ide ralej googlac :-)
    > pozdrawiam

    Sam na razie nie kupowałem, ale jak chcesz sobie pooglądać na żywo i
    pomacać, to polecam sklep "Fido" w Katowicach, w "Belgu", sporo tam tego
    kiedyś mieli.

    --
    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 5. Data: 2010-08-29 21:17:12
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    Marcin Kiciński pisze:

    > Sam na razie nie kupowałem, ale jak chcesz sobie pooglądać na żywo i
    > pomacać, to polecam sklep "Fido" w Katowicach, w "Belgu", sporo tam tego
    > kiedyś mieli.
    Wiem, czesto tam bywam :-) Pytam jednak o opinie userow aby nie kupic
    padaki.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-08-29 21:33:05
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 Aug 2010 21:04:38 +0200, Marcin Kiciński
    <k...@t...poczta.onet.pl> wrote:

    >Sam na razie nie kupowałem, ale jak chcesz sobie pooglądać na żywo i
    >pomacać, to polecam sklep "Fido" w Katowicach, w "Belgu", sporo tam tego
    >kiedyś mieli.

    To na os. Paderewskiego?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2010-08-29 21:35:35
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Moze ktos przerabial powyzszy temat lub posiada jakies z w/w jezdzidelek i
    > moze podeslac jakies info, z gory dziekuje w imieniu swoim i synka. Inne
    > propozycje mile widziane - ide ralej googlac :-)

    http://www.brykacze.pl/
    mój syn 7 letni sobie zamówił i ma
    powiem tak. żaden rower, żaden QUAD z silnikiem spalinowym za 2500 :) nie
    dał mu tyle frajdy i radości co ten gokart.
    jeździ na nim codziennie, na zakupy z żoną tylko gokartem, do babci gokart
    do bagażnika jedyna zabawka kóra drogo kupiona i nie żal
    no może jeszcze skoczek pogo ale to zabawka na miejscu nigdzie nie zabiera

    polecam
    pzdr
    GL

    PS. jak się zdecydujesz daj znać na priva.

  • 8. Data: 2010-08-30 06:19:58
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik jerzu napisał:

    > To na os. Paderewskiego?
    Dokladnie na Paderewie dawny sklep "u Belga" zaraz za biblioteka slaska :-)
    Sa jeszcze 2 filie tego sklepu na slasku ale nie pamietam dokladnie lokalizacji
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2010-08-30 07:09:05
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik glang napisał:

> [...]

    > gokart do bagażnika jedyna zabawka kóra drogo kupiona i nie żal

    > PS. jak się zdecydujesz daj znać na priva.
    Wlasnie przegladnolem oferte i calkiem calkiem, sam mialem cos podobnego ale to bylo
    lata temu i
    bylo made in poland/zsrr zwalo sie to "gucio" :-) Napisz mi jeszcze z jakimi kolami
    ma tego karta,
    pelne, plastikowe z gumowymi nakladkami czy pompowane oraz jaki jest zakres regulacji
    fotela.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2010-08-30 07:11:12
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik glang napisał:

> [...]

    > gokart do bagażnika jedyna zabawka kóra drogo kupiona i nie żal

    > PS. jak się zdecydujesz daj znać na priva.
    Wlasnie przegladam oferte i calkiem calkiem, sam mialem cos podobnego ale to bylo