eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet › FSB 1066MHz !!!! oznacza wzrost wydajności o około 20% w porównaniu z FSB 800MHz występującą w procesorach m.in. T8100 T8300 T9

  • 1. Data: 2009-05-03 20:24:31
    Temat: FSB 1066MHz !!!! oznacza wzrost wydajności o około 20% w porównaniu z FSB 800MHz występującą w procesorach m.in. T8100 T8300 T9
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

    Czy zgadzacie się z tym stwierdzeniem:

    FSB 1066MHz !!!! oznacza wzrost wydajności o około 20% w porównaniu z FSB 800MHz
    występującą w procesorach m.in. T8100 T8300 T9300

    ????

    Chodzi o aukcje:
    http://www.allegro.pl/item614374988_laptop_hp_pavili
    on_dv7_p8400_4gb_500g_gf9600_vh_xp.html

    Nie wiem jaki procek wybrać, bo nie znam nowości, chciałbym dużo cache
    (przynajmniej 3 MB, najlepiej 4-6 MB), duże FSB i przynajmniej 2 x 2 GHz... Co
    polecicie ?

    Oniet

  • 2. Data: 2009-05-03 20:25:39
    Od: o...@o...eu

> [...]
    > (przynajmniej 3 MB, najlepiej 4-6 MB), duże FSB i przynajmniej 2 x 2 GHz... Co

    Oczywiście chodzi o wybór procka w laptopie.

    Oniet

  • 3. Data: 2009-05-03 21:09:18
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Oniet" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > 800MHz
    > występującą w procesorach m.in. T8100 T8300 T9300

    20% wzrost wydajnosci jakiego programu?

    --
    marfi

  • 4. Data: 2009-05-03 21:11:50
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

    > Użytkownik "Oniet" <o...@o...eu> napisał w wiadomości

    >  20% wzrost wydajnosci jakiego programu?

    Przepisałem to z opisu aukcji. To nie moje stwierdzenie.

    Nadal jednak pytam o odpowiedni procek do laptopa (ale nie najdroższy jak T9600,
    itp.), coś z średniej półki. Z dużym cache, FSB i zegarem 2 x 2 GHz lub wiecej.
    Zupełnie się nie orientuje w nowych prockach do lapów.
    Oniet

  • 5. Data: 2009-05-03 21:17:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > wiecej.
    > Zupełnie się nie orientuje w nowych prockach do lapów.

    Napisz jakie programy z używanych przez Ciebie zajmują 100% mocy
    procesora - może wtedy będzie łatwiej coś Ci poradzić... Gry?
    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-05-03 21:28:17
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

    > Użytkownik "Oniet" <o...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Napisz jakie programy z używanych przez Ciebie zajmują 100% mocy
    > procesora - może wtedy będzie łatwiej coś Ci poradzić... Gry?

    Gier nie używam, z poważniejszych programów AutoCAD oraz myślę o renderingu w
    3DS MAX.

    Oniet

  • 7. Data: 2009-05-03 21:55:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Gier nie używam, z poważniejszych programów AutoCAD oraz myślę o
    > renderingu w
    > 3DS MAX.

    To ja się poddaję... bo:
    - cena ~3900
    - System operacyjny: brak, opcjonalnie, za dopłatą: ...

    -"LAPTOP POEKSPOZYCYJNY, MOŻE MIEĆ NIEWIELKIE RYSKI/OTARCIA, WIZUALNIE I
    TECHNICZNIE "JAK NOWY""

    --
    marfi

  • 8. Data: 2009-05-03 22:06:26
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

> [...]
    > - System operacyjny: brak, opcjonalnie, za dopłatą: ...
    >
    > -"LAPTOP POEKSPOZYCYJNY, MOŻE MIEĆ NIEWIELKIE RYSKI/OTARCIA, WIZUALNIE I

    Mniejsza o to, pytałem o FSB czy rzeczywiście daje dużego kopa różnica 10xx a
    800 MHz. No i jaki proc wybrac, jest tyle serii że człowiek się gubi.

  • 9. Data: 2009-05-03 22:41:01
    Od: "maX" <a...@i...pl>

> [...]

    To wygląda raczej na "mało używany" (po ewentualnie lekkim wizualnym
    refurbishowaniu), a nie "poekspozycyjny".

    > Mniejsza o to, pytałem o FSB czy rzeczywiście daje dużego kopa różnica
    > 10xx a
    > 800 MHz.

    Uwaga ogólna (bez wnikania w tą konkretną aukcję):
    Jeśli procesory tego samego typu, z tym samym zegarem, różnią się tylko FSB,
    to różnica wydajności będzie mniej niż 2%.

    > No i jaki proc wybrac, jest tyle serii że człowiek się gubi.

    Po prostu zapytaj tu konkretnie jaki model masz kupić. Określ ile kasy masz
    do wydania, i do jakich zastosowań go potrzebujesz (to ostatnie to właściwie
    tylko pod kątem gier, bo jeśli nie grasz w nic nowszego niż 5 lat, to
    najzupełniej wystarczy najtańsza karta grafiki)

  • 10. Data: 2009-05-04 06:49:56
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

    Olać tego refubished :), pytam ogólnie o procki do laptopów. Co wybrać serię
    T8xx, T9xx czy nowsze 6xxx 5xxx 2xxx i inne ?