  • 1. Data: 2010-08-15 19:28:58
    Temat: ZZr1400 na torze
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Krotkie resume jak 14 zachowuje sie na torze:

    1. po zalozeniu nowych pomp i przewodow hamulce daja rade
    2. klocki (genuine) wystarczyly na jakies 2000km + 170 km po torze
    3. stare Z6 trzymaja ponad mozliwosci nadwozia - dzyndzel podnozka
    przytarty do polowy + przytarta _owiewka_ na wysokosci sprzegla
    4. 2:16 w Nowodworze nieskromnie uznaje za zacny czas jak na ta mase.

    Over.

    pzdr.dr
    14/525

    P.S.
    Czas kupic jakies 600 lub tysiac.....

  • 2. Data: 2010-08-15 19:46:05
    Temat: Re: ZZr1400 na torze
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    "doktorski" Krotkie resume jak 14 zachowuje sie na torze:

    Ominelo Cie najlepsze - takie cos o 400 ccm mniejsze i tez zielone
    zmasakrowalo reszte...
    2:02 w kwalifikacjach i cala prosta start/meta przewagi na mecie.
    A w czasie kwalifikacji 2:02-2:03 zmiescilo sie trzech wiec konkurencja nie
    spala.
    Koles ma pojecie jak obslugiwac to KHI bo w tej kategori moto to nie
    wszystko

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 3. Data: 2010-08-16 05:03:55
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 15 Sie, 21:46, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > 2:02 w kwalifikacjach i cala prosta start/meta przewagi na mecie.
    > A w czasie kwalifikacji 2:02-2:03 zmiescilo sie trzech wiec konkurencja nie
    Ale to nie jest moja konkurencja... Ja to sie moge z Toba lub AZ
    scigac... Jako torowy leszcz nie mam wyzszych aspiracji :)

    > Koles ma pojecie jak obslugiwac to KHI bo w tej kategori moto to nie
    > wszystko
    No ba. Kazda szecsetka, z kierowca a nie dupa, objezdza nas wszystkich
    razem wzietych z palcem w .....

    > p.s. wiem ze Twoje jest niebieskie ale nawet najlepszym zdarzaja sie pomylki
    My hyhy.
    Jakby ktos chcial zobaczyc czym konczy sie latanie po torze to
    proszsz: http://4motoracing.pl/galeria/thumbnails.php?album=8

    pzdr, dr
    14/525

  • 4. Data: 2010-08-16 06:25:24
    Od: Magic <m...@w...pl>

    doktorski napisał(a):

    > Ale to nie jest moja konkurencja... Ja to sie moge z Toba lub AZ
    > scigac... Jako torowy leszcz

    No, i w ten sposób Tytus dowiedziałeś się że należysz do leszczy ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2010-08-16 14:21:00
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-08-15 21:46, Tytus pisze:

    > 2:02 w kwalifikacjach i cala prosta start/meta przewagi na mecie.
    > A w czasie kwalifikacji 2:02-2:03 zmiescilo sie trzech wiec konkurencja
    > nie spala.

    Zielone zrobiło czas 1:59,
    jeśli chodzi o powrót to o to się mnie rozchodziło a nie menu "Pod psem":-P
    http://www.youtube.com/watch?v=PJTOF3xMvts

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2010-08-16 15:43:08
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    doktorski napisał(a):
    Ale to nie jest moja konkurencja... Ja to sie moge z Toba lub AZ scigac...
    Jako torowy leszcz

    "Magic"
    No, i w ten sposób Tytus dowiedziałeś się że należysz do leszczy ...

    Nic nowego nie stwierdzil - sam to wiem :)
    se usery KHI znalezli chlopca do bicia na 98 konnym moto, jeden 160 drugi
    200 koni i ciesza siem jak mnie wyprzedza :).
    Ale ja siem wogole tym nie zrazam.

    Tytus z fabryki

  • 7. Data: 2010-08-16 18:29:47
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 16 Sie, 17:43, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > se usery KHI znalezli chlopca do bicia na 98 konnym moto, jeden 160 drugi
    > 200 koni i ciesza siem jak mnie wyprzedza :).
    Ilosc koni zalezy wprost proporcjonalnie od hamowni na ktorej
    dokonujesz pomiaru.

    > Ale ja siem wogole tym nie zrazam.
    Jasne jasne. Jakby w winklu moc miala kluczowe znaczenie... Fun nie
    polega na wyprzedzeniu na prostej. Fun jest wtedy, kiedy oda sie wejsc
    "pod lokiec" chociaz z lokciem to ma niewiele wspolnego :).

    pzdr, dr
    14/525

  • 8. Data: 2010-08-17 12:02:31
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"doktorski"
    Jasne jasne. Jakby w winklu moc miala kluczowe znaczenie... Fun nie polega
    na wyprzedzeniu na prostej.

    Niestety wiekszosc - a i Ty sie do nie zaliczasz tak nie robi. Poza tym Ty
    sypiesz elementami KHI przy wyprzedzaniu.

    Tytus z fabryki

  • 9. Data: 2010-08-17 21:15:32
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 17 Sie, 14:02, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > Niestety wiekszosc - a i Ty sie do nie zaliczasz tak nie robi.
    Moglbys to zdanie napisac w wersji "dla opornych"? Chcialbym je dobrze
    zrozumiec :)

    > Poza tym Ty
    > sypiesz elementami KHI przy wyprzedzaniu.
    Alecojamogenato? Jak wykrece bolce z podnozkow to sobie zetre pokrywe
    sprzegla i sie wtedy wpakujesz w plame oleju. To juz chyba iskry
    lepsze, he?

    pzdr, dr
    14/525

  • 10. Data: 2010-08-18 04:55:26
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "doktorski"
    Moglbys to zdanie napisac w wersji "dla opornych"? Chcialbym je dobrze
    > zrozumiec :)

    Pacz mnie na usta - majac takiego potwora powienies mi zniknac juz na
    pierwszej prostej a po 5 kolkach dublowac mnie jak to robil ten kolo na
    zielonej kawie.
    Na tym torze od pewnego poziomu praktycznie niemozliwe jest wyprzedzanie na
    winklach - jest za ciasno. Wiec pozostaje opoznianie hamowania - ryzykowne w
    przypadku walcow lub pelna pyta przy wychodzeniu - wtedy KHI staje sie jak
    kometa sypiac grad iskier.
    I tak obaj mnie wyprzedzacie - ale to siem zmieni...idze zima bedzie czas na
    zbrojenia :)

    --
    Tytus
    zólta motorynka