  • 1. Data: 2012-10-01 13:55:22
    Temat: Fajny launcher za grosze
    Od: atm <...@v...pl>

    Juz wczesniej polecalem Nova Launcher. Swietnie chodzi na sgs2.
    Teraz za 80gr. UWAGA: wymaga Androida 4 wzwyz:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.te
    slacoilsw.launcher.prime&feature=apps_promotion_cele
    brate_25_billion#?t=W251bGwsMSwxLG51bGwsImNvbS50ZXNs
    YWNvaWxzdy5sYXVuY2hlci5wcmltZSJd

  • 2. Data: 2012-10-01 14:02:02
    Temat: Re: Fajny launcher za grosze
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-10-2012 13:55, atm pisze:
> [...]
    slacoilsw.launcher.prime&feature=apps_promotion_cele
    brate_25_billion#?t=W251bGwsMSwxLG51bGwsImNvbS50ZXNs

    to jak wczesniej polecales to wtedy kupilem prime (jeszcze za ~14pln).
    faktycznie rewelacja i rowniez polecam.

  • 3. Data: 2012-10-01 15:44:22
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-10-01 14:02, K pisze:
    > to jak wczesniej polecales to wtedy kupilem prime (jeszcze za ~14pln).
    > faktycznie rewelacja i rowniez polecam.

    Kupiłem ale jakoś bardziej przypadł mi do gustu GO Launcher. Minusem
    jest wyświetlanie ikon i widgetów podczas przewijania pulpitów.
    Pojawiają się jakieś dziwne cienie i niekiedy artefakty po
    nieistniejących ikonach. Ewidentny bug, ale mimo to jest w aplikacji
    płatnej a darmowy GO Launcher takich mankamentów nie ma.

  • 4. Data: 2012-10-01 15:50:53
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-01 15:44, PesTYcyD wrote:

> [...]
    > nieistniejących ikonach. Ewidentny bug, ale mimo to jest w aplikacji
    > płatnej a darmowy GO Launcher takich mankamentów nie ma.

    U mnie nie ma takiego "ficzera".

  • 5. Data: 2012-10-01 19:49:29

    W dniu 01.10.2012 15:44, PesTYcyD pisze:

> [...]
    > nieistniejących ikonach. Ewidentny bug, ale mimo to jest w aplikacji
    > płatnej a darmowy GO Launcher takich mankamentów nie ma.

    nie zauważyłem takiej przypadłości u siebie.