  • 11. Data: 2010-01-08 18:16:21
    Temat: Re: Fazer FZS 600 - 'turbulencje'
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-01-08 11:42, Ivam pisze:

    > Gdzies kiedys wyczytalem, ze te:
    > http://www.defender.net.pl/product-pol-3346-Szyba-MR
    A-Variotouringscreen-do-Yamahy-FZS-600-Fazer-98-01-.
    html

    > http://www.defender.net.pl/product-pol-3347-Szyba-MR
    A-Variotouringscreen-do-Yamahy-FZS-600-Fazer-02-03-.
    html

    Mialem w KFazerze - dzialala bdb - ja mam 180 cm i przy 180 mnie chcialo
    sciagnac z moto na oryginalnej - z taka MRA - predkosci
    do 200 na luzie*

    Norbi
    BLACK XX'03

    * zeby nie bylo - nie lubie takich predkosci - normalnie fajna predkosc
    to w zaleznosci od warunkow 120-160 :D

  • 12. Data: 2010-01-11 08:16:40
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 15:46:50 +0100, Tytus z fabryki napisał(a):

    > Siemka
    > *** "Seba"
    > XR1000 i N43 - w jednym i drugim kołysze i hałasuje (ale z tym to luz -
    > zatyczki robią swoje i jest ok) aż niemiło. Wiesz - to nie jest jakiś tam
    > wielki dramat - ale lekko dalsze przejazdy z większą prędkością przelotową
    > są mało przyjemne.
    >
    > Jest jeszcze jedno rozwiazanie ekstremalne - moge pozyczyc Ci kask
    > Mariushina pojezdzisz troche w nim to potem w XR nic nie bedzie Cie szarpalo
    > ani halasowalo...:):):) bedzie pelen chillout - powaznie :)

    :)
    Aż tak tragicznie w tym kasku jest? Toć przecież cenowo to on też tani
    to nie jest (nie wiem jaki masz model) - swego czasu brałem tą firmę pod
    uwagę jak szukałem kasku dla siebie. Na całe szczęście trafiło się
    'małomodne' malowanie XR1000, więc i cena była atrakcyjna. Chociaż nadal
    stoję na stanowisku, że ten kask nie jest warty aż takich pieniędzy -
    ale rynek jest jaki jest więc płacimy jak za zboże.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 13. Data: 2010-01-11 08:39:35
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Seba"
    Aż tak tragicznie w tym kasku jest? Toć przecież cenowo to on też tani to
    nie jest (nie wiem jaki masz model) - swego czasu brałem tą firmę pod uwagę
    jak szukałem kasku dla siebie.

    Mam 777 LE pisalem o nim juz na grupie - gowno jakich malo. Wprawdzie
    okazalo sie to jiedy na dworze zrobilo sie zimniej i przeciagi oraz
    parowanie szyby zaczelo przeszkadzac.

[...]

    Znaczy sie tak...ja kupilem XR w cenie maryski a technologicznie to lata
    swietlne roznicy.
    Mariushin to jednak chinszczyzna - z lepszym brandem ale chinszczyzna.
    A zastosowanie XR po 777 spowodowalo ze na Zoltej czuje sie jak na skuterze
    Vespa z metrowa szyba.
    Mam tez ten whisper kit ale niestety na sporcie slabo sie sprawdza bo
    wymusza pochylenie glowy.

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________