  • 11. Data: 2010-06-01 14:13:47
    Temat: Re: Felgi TP z Norauto
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > już wiem

    Raczej nie...

    > i nie przestane tak robić, dystans po prostu działa jak inne ET
    > w feldze.

    No właśnie. Kiedyś dowiesz się jak działa zawieszenie i przestaniesz tak
    robić.

  • 12. Data: 2010-06-01 14:20:47
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > No właśnie. Kiedyś dowiesz się jak działa zawieszenie i przestaniesz tak
    > robić.

    masz na myśli oczywiście łożyska, bo na sztywnej tylnej belce dystans
    nie robi wrażenia.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-06-01 20:04:51
    Od: "A5tu5" <a...@v...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > masz na myśli oczywiście łożyska, bo na sztywnej tylnej belce dystans nie
    > robi wrażenia.

    Ja tak z innej beczki - Krzychu82 masz zdrowie, gość odpowiada 2 razy ten
    sam paciorek bez ani słowa rozwiniecia tematu (czy uzasadnień), a Ty się
    wkręcasz... wyluzuj ;)

    --
    A5tu5
    http://www.ebos.pl - piłeś? nie jedź!

  • 14. Data: 2010-06-01 23:48:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > masz na myśli oczywiście łożyska, bo na sztywnej tylnej belce dystans
    > nie robi wrażenia.

    Łożysko mało ważne, najwyżej się szybciej zniszczy. Znajdź sobie jakiś
    schemat zawieszenia i układu kierowniczego i zastanów się jak zmienia się
    ich działanie gdy założysz felgi z dużo mniejszym ET albo dystansy.

  • 15. Data: 2010-06-02 03:08:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    A5tu5 wrote:

    > Ja tak z innej beczki - Krzychu82 masz zdrowie, go?ae odpowiada 2 razy
    > ten sam paciorek bez ani s?owa rozwiniecia tematu (czy uzasadnien), a Ty
    > sie wkrecasz... wyluzuj ;)

    Dlaczego sadzisz krzaki?

  • 16. Data: 2010-06-02 09:38:30
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    A5tu5 pisze:
    > Ja tak z innej beczki - Krzychu82 masz zdrowie, gość odpowiada 2 razy ten
    > sam paciorek bez ani słowa rozwiniecia tematu (czy uzasadnień), a Ty się
    > wkręcasz... wyluzuj ;)

    traktuje to jak sport, chwila relaksu, takie oderwanie się od
    przeglądania logów :)

    --
    krzysiek82