  • 1. Data: 2010-06-01 10:52:02
    Temat: Spryskiwacze lamp w Caddy ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Czesc.

    Nie posiadam to nei wiem, a moze ktos sie moze podzielic (wiem do ASO mozna
    zadzwonic)
    Jak dzialaja spryskiwacze lamp w Caddy, czy sa kazdorazowo uruchamiane z
    tymi na szybe czy nie wiem np jakas sekwencja ze trzeba dwa razy nacisnac
    manetke np.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-06-01 10:56:22
    Temat: Re: Spryskiwacze lamp w Caddy ?
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Adam Szewczak napisał:
> [...]
    > Jak dzialaja spryskiwacze lamp w Caddy, czy sa kazdorazowo uruchamiane z
    > tymi na szybe czy nie wiem np jakas sekwencja ze trzeba dwa razy
    W wiekszosci mi znanych autek dziala to w ten sposob, ze co pare psikniec na szybe
    zalacza sie
    spryskiwacz reflektorow (ilosc zalezna od producenta auta) - np. 3x szyba i przy 4x
    psiknieciu
    wlacza sie psikanie na reflektory
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-06-01 11:38:26
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-01 10:56, Gabriel'Varius' pisze:

> [...]
    > psikniec na szybe zalacza sie spryskiwacz reflektorow (ilosc zalezna od
    > producenta auta) - np. 3x szyba i przy 4x psiknieciu wlacza sie psikanie

    Miałem kiedyś renówkę :) w której psikało razem ze spryskiwaniem szyb. W
    mercedesie sam decydujesz czy chcesz psikać czy nie.

  • 4. Data: 2010-06-01 19:54:01
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > tymi na szybe czy nie wiem np jakas sekwencja ze trzeba dwa razy nacisnac

    dłuższe przytrzymanie dźwigni spryskiwacza szyb uruchamia spryskiwacze
    reflektorów
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-06-01 21:02:08
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > na szybe zalacza sie spryskiwacz reflektorow (ilosc zalezna od producenta
    > auta) - np. 3x szyba i przy 4x psiknieciu wlacza sie psikanie na

    Pierwsze uzycie spryskiwacza po uruchomieniu silnika (gdy mamy oczywiscie
    zalaczone swiatla) uruchamia rowniez dysze od reflektorow , a nastepnie co 5
    "psikniecie". Tak przynajmniej ma np Touran.

    POzdrawiam!

  • 6. Data: 2010-06-03 09:38:30
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "KM" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pierwsze uzycie spryskiwacza po uruchomieniu silnika (gdy mamy oczywiscie
    > zalaczone swiatla) uruchamia rowniez dysze od reflektorow , a nastepnie co
    > 5 "psikniecie". Tak przynajmniej ma np Touran.

    Oktawka z 2001r. załącza spryskiwacz reflektora przy dłuższym przytrzymaniu
    spryskiwacza szyby przedniej (ok. 3s)