  • 1. Data: 2010-06-01 12:18:51
    Temat: Felgi TP z Norauto
    Od: Amig0 <a...@i...pl>

    Witam
    W Norauto często ostatnio są w różnych promocjach alufelgi matki TP.
    Użytkował je ktoś z obecnych? Jakie wrażenia, trwałość itp.?
    Chcę sobie kupić jakieś 15-ki, oglądam czasem używki na aukcjach jak mi
    się przypomni, te w promo można czasem kupić poniżej 1000 za komplet,
    plus że były by nowe, ale nie za bardzo coś o nich można znaleźć, czy są
    cokolwiek warte i np. nie krzywią się co pięć km.
    --
    Pozdrawiam, A. C.

  • 2. Data: 2010-06-01 12:21:46
    Temat: Re: Felgi TP z Norauto
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Amig0 pisze:
> [...]
    > plus że były by nowe, ale nie za bardzo coś o nich można znaleźć, czy są
    > cokolwiek warte i np. nie krzywią się co pięć km.

    Felgi zwykle krzywią się z winy użytkownika a nie same z siebie. Sam
    miałem do czynienia z wieloma felgami no name i nie miałem żadnych
    problemów. Jedyna wada takich felg to zwykle bezsensowne rozmiary typu
    6 czy 6.5 cala w feldzie 15 cali.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-06-01 12:29:56
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > problemów. Jedyna wada takich felg to zwykle bezsensowne rozmiary typu 6
    > czy 6.5 cala w feldzie 15 cali.

    Co jest bezsensownego w takim rozmiarze?

  • 4. Data: 2010-06-01 12:32:47
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    neoniusz pisze:
    > Co jest bezsensownego w takim rozmiarze?

    Kupujesz alufelgę raczej tylko po to żeby poprawić wygląd wizualny auta,
    a z taką wąską felgą z marnym ET raczej się tego nie zrobi. Zwykle za
    bardzo chowa się w nadkolu. Ja np zawsze staram się mieć oponę na styk z
    nadkolem, zwykle bez dystansu się nie obchodzi.

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-06-01 12:35:00
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-01 12:21, krzysiek82 wrote:

> [...]
    > miałem do czynienia z wieloma felgami no name i nie miałem żadnych
    > problemów. Jedyna wada takich felg to zwykle bezsensowne rozmiary typu 6

    nie no , no name'y są często wykonane z miękkiego alu (albo coś nie tak
    z materiałem lub wykonaniem) i łatwo się gną - poważnie. Kupiłem sobie
    oryginalne felgi od A8 i są nie do zajechania... Oponiarz był zdziwiony,
    że są idealnie proste, a ja ich nie oszczędzam. No name'y pokrzywiłem w
    jeden sezon a jeżdże raczej po emerycku.

  • 6. Data: 2010-06-01 12:38:02
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Olek pisze:
> [...]
    > że są idealnie proste, a ja ich nie oszczędzam. No name'y pokrzywiłem w
    > jeden sezon a jeżdże raczej po emerycku.

    hmm to może trafiłeś na jakieś wyjątkowe badziewie :) ja tam sobie
    chwalę wszystkie felgi jakie miałem, każda nawet rysy większej po roku
    dwóch nie miała. No ale ja jadąc dziurawą drogą jestem zawalidrogą jadę
    slalomem jakbym był pijany :)

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-06-01 13:12:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Ja np zawsze staram się mieć oponę na styk z
    > nadkolem, zwykle bez dystansu się nie obchodzi.

    Kiedyś dowiesz się jak działa zawieszenie i przestaniesz tak robić.

  • 8. Data: 2010-06-01 13:25:45
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > Felgi zwykle krzywią się z winy użytkownika a nie same z siebie.

    Popatrz, a ja głupi myślałem że to wina dziurawych dróg w PL.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 9. Data: 2010-06-01 13:34:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Kiedyś dowiesz się jak działa zawieszenie i przestaniesz tak robić.

    już wiem i nie przestane tak robić, dystans po prostu działa jak inne ET
    w feldze.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-06-01 13:35:31
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Darek. pisze:
    > Popatrz, a ja głupi myślałem że to wina dziurawych dróg w PL.

    To prawda, ale to właściciel siedzi za kierownicą i ma wybór jechać lub
    nie jechać, a jak jechać to omijać czy nie :)

    --
    krzysiek82