  • 101. Data: 2010-12-16 08:32:16
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    news:4277efafccac4f6ded58880bff521642$1@grupy.scigac
    z.pl...
> [...]
    > powszechnym dostępie do netu. Na anonimowości jego użytkowników, a przede
    > wszystkim - na poziomie kultury osobistej naszego społeczeństwa jako
    > takiego. Zobacz każde większe skupisko Polaków - jedziesz na narty -
    > bydło, nad morzem - buractwo, na koncertach też zwierzyniec. Czemu
    > internetowcy mieliby być lepsi? To są realne problemy. Jeśli ktoś chce mi
    > wmówić, że problemem jest buractwo jednej, czy drugiej grupy użytkowników
    > netu, to muszę zaoponować. Bo nawet ten wątek wykazał, że na prostego
    > chama można trafić wszędzie, także na preclach.
    Ale takiego grzyba mozesz wrzucic do KF i masz spokoj a nie wszystkie
    czytniki moga filtrowac po adresie przychodzacym

    > Tych problemów nie rozwiąże generalizowanie, wrzucanie wszystkich do
    > jednego wora, stosowanie odpowiedzialności zbiorowej. Czy Arni
    > zaproponował jakieś sensowne rozwiązanie w powyższych kwestiach? Nie
    > zauważyłem.
    To ja Ci pomoge, usun bramke do precli z scigacza :)
    Jak ktos bedzie chcial tu przyjsc to tu ttrafi przez grupy :)

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 102. Data: 2010-12-16 08:43:59
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Roman Niewiarowskinapisal

    > I petycje koniecznie!
    > I w zalaczniku foty na koniu w samych kombojkach

    Petycja? Nie, to za oficjalne, zresztą jak zbierałbyś podpisy? Mail
    wystarczyłby. Zdziwiłbyś się ile rzeczy można dziś załatwić przy
    wykorzystaniu poczty elektronicznej...

    > Czyli masz w dupie i tyle, nie chcesz niczego zalatwic, mowisz ze jest
    > zajebiscie. Czyli to co pisalem sporo wczesniej, ogladalnosc i kasa. Po
    > dobroci nichuja, bo przeciez skoro nima problyma to nikt by sikaczowcow
    > po tagu nie filtrowal.

    Jakbym miał w dupie, to nie wdawałbym się w tą dyskusję (teraz to chyba
    już dyskusja, miesiąca, ale coś mi mówi, że idziemy na rekord:)). Choć
    pisałęm to już w innych postarach powtórzę:
    - nie ma z czytnika precli kasy, ani oglądalności. Widocznie macie (a
    przynajmniej niektózy) o sobie zbyt "bogate" mniemanie.
    - po jakiej dobroci? Jakbyś powiedział "po chamstwie i buractwie", to może
    bym się zgodził w kontekście tej dyskusji
    - ciągle nie wiem jaka jest skala problemu. Może Ty mnie oświecisz ile
    jest tych niedobrych postów?

    Jedyne rozwiązanie które by wielu zadowoliło to odnoszę wrażenie
    odłączenie czytnika, ale na to się nie zanosi z powodów o których pisałem
    w postach powyżej.

    > PS. a wlasciciela grup pl.* chociaz pytaliscie o zgode ?

    Pytał go Onet, Gazeta i wielu innych?

  • 103. Data: 2010-12-16 08:51:24
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:

    > Jedyne rozwiązanie które by wielu zadowoliło to odnoszę wrażenie
    > odłączenie czytnika, ale na to się nie zanosi z powodów o których
    > pisałem w postach powyżej.

    nie wymieniłes żadnego. Przyssałes sie nie nie masz zamiaru puscic. Zrób
    własne forum jak robi wiekszosc portali.

    > Pytał go Onet, Gazeta i wielu innych?

    zdziwiłbys się

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 104. Data: 2010-12-16 08:57:07
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Arni pisze:

    > nie wymieniłes żadnego. Przyssałes sie nie nie masz zamiaru puscic. Zrób
    > własne forum jak robi wiekszosc portali.

    Wiesz co? to że nie odpowiedziales na zaden z moich merytorycznych
    zarzutów moge zrozumiec. Ale sie nawet bronic nie potrafisz bo na
    scigacz.pl jest osobne forum. Wiec wystarczy mały pstryk i bramka znika.
    I wszyscy sa zadowoleni.

  • 105. Data: 2010-12-16 09:04:03
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-16 09:43, Lovtza pisze:

    > zresztą jak zbierałbyś podpisy?

    Poprosilbym o pomoc Stowarzyszenie Motocyklistow Polskich, a nawet
    Piomaya, Dziewulskiego i Owaka!

    > Zdziwiłbyś się ile rzeczy można dziś załatwić przy
    > wykorzystaniu poczty elektronicznej...

    A gdzie miejsce na pieczatke ?

    > pisałęm to już w innych postarach powtórzę: - nie ma z czytnika precli
    > kasy, ani oglądalności.

    Juz gugl Luke! Juz the gugl!

    > - ciągle nie wiem jaka jest skala problemu. Może Ty mnie oświecisz ile
    > jest tych niedobrych postów?

    876263.

    > Pytał go Onet, Gazeta i wielu innych?

    Rozumiem. Czyli jesli wskaze kilku złodziei to bede mogl krasc.
    Logika przedszkolaka.

    newrom
    PS. Zapytaj Onet, Gazete i wielu innych. Zacznij od tych na ktorych
    precle narzekaja :-)
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 106. Data: 2010-12-16 09:12:49
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chętni?)
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Marcin N" Patrzcie Państwo, jeszcze kwartał temu grzybol był persona
    non grata, a teraz to nasz własny osobisty... admin, do którego każdy chce
    się przytulić.
    Czyżby pojawił się jakiś wróg zewnętrzny i natychmiast "wewnętrzne
    konflikty" schodzą na drugi plan?

    Norma - jak sie znalazl nowy gosc do wspolnego glanowania to siem go
    kopie...
    Gorzej ze gosc sie nie za bardzo daje - dokladnie tak samo jak Grzybol jakis
    czas temu i jeszcze odszczekuje sie typ jeden :)
    Co wrozy mu ze niezadlugo zostanie oficjalnym preclem
    I bedzie musial z tym zyc...i do niego rowniez kazdy bedzie chcial sie
    przytulic...

    Tytus z fabryki

  • 107. Data: 2010-12-16 09:48:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-16 09:51, Użytkownik Arni napisał:

    > nie wymieniłes żadnego. Przyssałes sie nie nie masz zamiaru puscic. Zrób
    > własne forum jak robi wiekszosc portali.

    Do tego trzeba mieć wiedzę i pomysł jak przyciągnąć ludzi.
    Ci bez wiedzy i pomysłu wybierają rozwiązanie jak ścigacz.
    Bo ważna jest tylko kasa za reklamy.

    Pozdrawiam

  • 108. Data: 2010-12-16 10:49:46
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-12-14 14:15, duddits pisze:

    > No miałem na myśli przełom listopada i grudnia, bo we wrześniu czy
    > październiku to faktycznie nie problem. Oczywiście masz rację, że zimą
    > taki wypad smakuje lepiej, tylko tym razem mi nie pasuje niestety i stąd
    > moje pytanie :)
    >
    > Znaczy się temat rozwojowy, to dobrze :)
    >
    > Powodzenia i czekam na relację po powrocie.

    Wlasnie, moze opiszecie jakies ciekawe trasy czy miejsca do obadania?
    Jak wyda z planem to szykuje sie wypad na Hiszpanie i Portugalie na moto
    (ok 8 tys km w 2 str) ale na przelomie kwiecien/maj lub maj/czerwiec
    zeby za upalnie nie bylo... Niekomercyjnie i po taniosci, znaczy
    survival w siodle ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 109. Data: 2010-12-16 10:52:44
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arninapisal

    > nie wymieniłes żadnego. Przyssałes sie nie nie masz zamiaru puscic. Zrób
    > własne forum jak robi wiekszosc portali.

    Mamy własne forum.

    > zdziwiłbys się

    Dyskusja tutaj rzeczywiście mnie zadziwia ;)

  • 110. Data: 2010-12-16 10:52:59
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 350 roku bieżącego, Lovtza zeznał(a) jak następuje:

    > No to może ktoś mi w końcu odpowie na pytanie: ile jest tych postów?

    różnie czasem jeden na tydzień, czasem kilka dziennie.

    > No widzisz, a ją podczytuję od paru ładnych lat, więc tłumacz mi
    > więcej o netykiecie.

    i kto tu manipuluje? To że tą grupę czytam krótko, nie znaczy, że nie
    czytam innych. O ile mi się wydaje tutaj nie obowiązuje jakaś specjalna
    netykieta tylko taka jak wszędzie.

    > No co mam Ci powiedzieć? Każdy ma swoje poczucie estetyki i własną
    > opinię... Jak lubisz to jeździj.

    To napisz następnym razem "Dla mnie jazda w kamizelce odblaskowej to
    szczyt obciachu" a nie że w Warszawie zwykli ludzie... to zmienia
    trochę kontekst.

    > Nie manipuluj, nigdzie nie pisałem o nienawiści, tylko o animozjach.

    Dobra zaraz zadzwonię do kumpla, który w sezonie przesiaduje pod makiem
    co noc nierzadko do rana i zapytam go o animozje ze stunterami. Zabije
    mnie śmiechem przez telefon.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl