  • 1. Data: 2015-11-21 00:59:53
    Temat: Fiat Fiorino przegląd
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mój fiacik turbo diesel 2014r zbliża się do 15 tys km i cisza. W
    prywatnych zmieniam olej co 10 tys więc postanowiłem się wychylić i coś
    zrobić, zasięgnąć języka, zapytać niejednokrotnie przyłożonych itp.

    i padły jakieś liczby: 20 tys km albo 30 tys km, co dwa lata, zobacz w
    instrukcji.

    Jestem zszokowany. Co co 20 tys?

    fpisujcie miasta

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2015-11-21 04:47:08
    Temat: Re: Fiat Fiorino przegląd
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 21 Nov 2015 00:59:53 +0100 PiteR <e...@f...pl> napisał:

    >Jestem zszokowany. Co co 20 tys?

    Można w ogóle nie zmieniać:
    https://www.youtube.com/watch?v=CZvd9CztNw4
    ;-)

  • 3. Data: 2015-11-21 11:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > zrobić, zasięgnąć języka, zapytać niejednokrotnie przyłożonych itp.
    >
    > i padły jakieś liczby: 20 tys km albo 30 tys km, co dwa lata, zobacz w

    Zszokowany przebiegiem miedzy zmianami oleju?
    Te nowe syntetyki tak maja - u mnie w ducato pokazała sie ostatnio zmiana
    okeju po bodaj 40.000 km.
    Nowe fordy zalecaja ponoc co 50.000.

  • 4. Data: 2015-11-21 11:11:51
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    ja ostatni raz w punto 1.3 diesel zmienialem hmmm....myślę, że ze 3-4
    lata temu. mam olej, mam filtry, nie mam czasu sie pobabrac. W
    kilometrach myślę, że będzie ze 40-50kkm

  • 5. Data: 2015-11-21 14:51:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Zszokowany przebiegiem miedzy zmianami oleju?

    Nou tak. Myślałem ze 20 tys to już max maksowy.

    > Te nowe syntetyki tak maja - u mnie w ducato pokazała sie ostatnio
    > zmiana okeju po bodaj 40.000 km. Nowe fordy zalecaja ponoc co 50.000.

    Wow. Nie wiedziałem. Które to są te nowe? Pytam poważnie. To aż taki skok
    technologiczny nastąpił w jakości oleju? To ile mogę jeździć na
    Mobil 5W40, Mobil 0W40 które mam nakupione na balkonie.

    http://www.agito.pl/olej-mobil-5w40-4l-5055107439654
    /pd/DZJ9LBBBM/
    http://motokorzysci.pl/product-pol-579-Mobil-1-New-L
    ife-TM-0W-40-4L.html
    http://motokorzysci.pl/pol_pl_Mobil-1-New-Life-TM-0W
    -40-4L-579_1.png

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2015-11-21 17:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > technologiczny nastąpił w jakości oleju? To ile mogę jeździć na
    > Mobil 5W40, Mobil 0W40 które mam nakupione na balkonie.

    U mnie jest z tego co pamietam 5W30 C2 (A5/B5)

  • 7. Data: 2015-11-21 18:04:53
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 21 Nov 2015 10:00:09 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Nowe fordy zalecaja ponoc co 50.000.

    1.9 dCi też niby co 30 tys. Tylko że w tych, co olej wymienia się co
    10 tys. panewki się nie obracją ;)

    Co 50 tys. w takim 1.0 EcoBoost... toć to droga do zarżnięcia silnika
    jak nic.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2015-11-22 19:53:08
    Od: rzymo <r...@g...com>

    W dniu sobota, 21 listopada 2015 11:00:10 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > (...)
    > Te nowe syntetyki tak maja - u mnie w ducato pokazała sie ostatnio zmiana
    > okeju po bodaj 40.000 km.

    U mnie podobnie, nawet przy 30k km byłem się pytać w salonie jak to dokładnie jest,
    czy mogę wymieniać co xx tysięcy km. Padła odpowiedź - jak się pokaże na wyświetlaczu
    komunikat, to dopiero wtedy proszę podjechać. Wypadło jakoś przy 45500km (a przy
    48000km pierwszy przegląd).