  • 11. Data: 2011-03-24 10:01:24
    Temat: Re: Firma Generali nie chce wypłacić odszkodowania - pomoc
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:

    > Oczywiście to kwestia interpretacji umowy, ale jeśli np. została ukradzona
    > choinka
    > zapachowa i to ma powodować niewypłacenie za zniszczenie pojazdu, gdyż
    > zgłoszono
    > je po 25h od wydarzenia, to nie sądzę aby TU obroniło się w sądzie...

    Co nie znaczy że da się nie iść do sądu.

  • 12. Data: 2011-03-25 00:29:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jakub Witkowski

    > Fakycznie nie zmieściłeś się w czasie z tymi kołpakami, ale gdybyś
    > zgłosił tylko zniszczenia, to miałbyś dłuższy termin, i wtedy by
    > wypłacili. Pójdź tym tropem przecież nie powinno być tak, że jedna
    > szkoda eliminuje wypłatę za drugą, która byłaby wypłacona gdyby nie ta
    > pierwsza. A nawet jeśli TU uzna że tak właśnie jest to nie znaczy że
    > podobnie uzna arbitraż czy sąd.

    Szczególnie, że przecież nie wiadomo, czy obie szkody są efektem
    działania tej samej osoby. Jaki mają związek kołpaki i rysa na aucie? Z
    kołpakami się w terminie nie zmieścił, z rysą się zmieścił.

  • 13. Data: 2011-03-26 14:23:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Mar 2011 09:50:08 +0100, Jarek Pudelko wrote:

    >Od daty kiedy "dowiedziales" sie o zdarzeniu. Czyli jade na wakacje na
    >miesiac, auto zostaje, jest skradzione pierwszego dnia moich wakacji.
    >Wracam po miesiacu i od razu daje znac, ze ukradli. Zatem jest ok. Dalem
    >znac nie pozniej niz 1 dzien po tym kiedy sie DOWIEDZIALEM :)

    Przeszkolic rodzine zeby nie dzwonili :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-03-28 18:46:38
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    a czy to nie jest tak, ze jest 3 lata na roszczenia dotyczace szkody?

    Moze faktycznie przeczytaj OWU, choc nie wiem czy ubezpieczyciel ma prawo
    zamieszczac w nim paragrafy niezgodne z ogolnymi wytycznymi dla ubezpieczenia.

    Skadinad uwazam ze Generali to nierzetelna firma. Niechetnie wyplacaja kase - z
    byle powodu. Czesto upieraja sie ze klient nie ma racji. Jezeli masz Generali,
    radze szybko zmienic ubezpieczyciela.

    Flyte