  • 1. Data: 2011-04-09 02:18:05
    Temat: Flash / crossdomain.xml - problem z odczytaniem parametru
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Jest sobie banner flash który ładuje URL linku z parametru flashvar, problemy
    zaczynają się gdy SWF
    ładowany jest z innej domeny, wtedy link w ogóle nie działa. Po kliknięciu nie
    wskakuje jednak
    ,,undefined" jak w przypadku braku parametru, tylko po prostu nic się nie dzieje - po
    najechaniu
    pojawia się pointer ale po kliknięciu zero reakcji. Umieściłem na obu serwerach plik
    crossdomain.xml
    z zawartością:

    <?xml version="1.0"?>
    <cross-domain-policy>
    <allow-access-from domain="*" />
    </cross-domain-policy>

    Ale to w ogóle nie pomaga... Może zna ktoś inny sposób aby umożliwić szybką zmianę
    odnośnika w
    animacji flash bez potrzeby ingerowania w nią samą? Mam na przykład banner swf który
    po każdym
    odświeżeniu strony będzie posiadać inny odnośnik. Sama animacja musi jednak być
    ładowana z innej domeny