  • 1. Data: 2010-05-12 13:36:11
    Temat: Flash - czym drobne zmiany?
    Od: Sailor <"bh[ANTYSPAM]"@sih.pl>

    Jest strona wykonana wylacznie we flash.
    Musze zmienic kilka drobiazgow na jednej z podstron (adres, nr telefonu).
    Nie znam flasha, ale zapewne jest proste narzedzie do takiej korekty...
    Jakies podpowiedzi?

  • 2. Data: 2010-05-12 20:43:41
    Temat: Re: Flash - czym drobne zmiany?
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 12 Maj, 15:36, Sailor <"bh[ANTYSPAM]"@sih.pl> wrote:
> [...]
    > Musze zmienic kilka drobiazgow na jednej z podstron (adres, nr telefonu).
    > Nie znam flasha, ale zapewne jest proste narzedzie do takiej korekty...

    Poproś autora strony o pliki źródłowe. Bez tego możesz sobie ...
    zdekompilować (łamiąc oczywiście licencję Adobe).

    "Proste narzędzie..." - po prostu nie bierz się za to. To jakbyś
    powiedział: "chcę polatać samolotem, chcę lecieć
    z Krakowa do Wawy, powiedzcie jak, samolot ma zapewne jakieś proste
    narzędzie... " .

    Jak masz doświadczenie - to proste. Jak ktoś to zrobił fikuśnie - to
    nic z tego.

    Serdeczne pozdrowienia

  • 3. Data: 2010-05-13 05:11:17
    Od: "Sailor" <s...@s...pl>

    > Poproś autora strony o pliki źródłowe. Bez tego możesz sobie ...
    > zdekompilować (łamiąc oczywiście licencję Adobe).

    Z tym moze byc problem, bo autor jakies 2 lata temu zostal odizolowany na
    sporo kolejnych i nawet nie wiem gdzie jest ten hotel.

    > Jak masz doświadczenie - to proste. Jak ktoś to zrobił fikuśnie - to
    > nic z tego.
    No to chyba klapa.
    Zaczynam popierac kolege Jobbsa w sprawie antypatii do flash. :)