  • 11. Data: 2022-03-03 11:17:10
    Temat: Re: Format karty SD
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kupuj karty przeznaczone do samochodowych rejestratorów, do zapisu na okrągło.

    -----

  • 12. Data: 2022-03-03 13:50:18
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.03.2022 o 10:51, a...@p...com pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 3 Mar 2022 09:43:34 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <svpv3m$e5o$1@gioia.aioe.org>
    > od trybun <M...@j...cb> :

    > Heby ci odpowiedział, młotkiem i do kosza(tryb read-only, nic nie
    > poradzisz).

    Ale pytanie dlaczego niszczyć nasuwa się samo, skoro można kopiować z i
    na i odtwarzać to dlaczego nie wykorzystać jej jako magazynu, np
    ulubionej muzy?

  • 13. Data: 2022-03-03 14:12:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/03/2022 13:50, trybun wrote:
    > Ale pytanie dlaczego niszczyć nasuwa się samo, skoro można kopiować z i
    > na i odtwarzać to dlaczego nie wykorzystać jej jako magazynu, np
    > ulubionej muzy?

    Można. Zaoszczędzisz 3.56zł i za kilka chwil zbogacisz swoje słownictwo
    uliczne. Moim zdaniem warto.

  • 14. Data: 2022-03-03 14:20:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 3 Mar 2022 13:50:18 +0100, w <svqdia$1bju$1@gioia.aioe.org>, trybun
    <M...@j...cb> napisał(-a):

    > Ale pytanie dlaczego niszczyć nasuwa się samo, skoro można kopiować z i
    > na i odtwarzać to dlaczego nie wykorzystać jej jako magazynu, np
    > ulubionej muzy?

    Czy ty w ogóle rozumiesz co się do ciebie pisze?

  • 15. Data: 2022-03-03 14:26:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Próbowałeś "SD Cart Formatter" (SD Association)?
    A nawet z konsoli diskpart -> clean all ?

  • 16. Data: 2022-03-03 14:47:41
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.03.2022 o 14:12, heby pisze:

    > Można. Zaoszczędzisz 3.56zł i za kilka chwil zbogacisz swoje
    > słownictwo uliczne. Moim zdaniem warto.

    A coś na poparcie tezy że karta warta tylko młotka?

  • 17. Data: 2022-03-03 14:48:19
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.03.2022 o 14:20, r...@k...pl pisze:

    > Czy ty w ogóle rozumiesz co się do ciebie pisze?

    Nie bardzo. Powiedzieć "wyrzuć" każdy potrafi. Co konkretnie poza
    wymienionymi przeze mnie usterkami dolega tej karcie że to ja
    dyskwalifikuje jako magazyn danych?

    A ty rozumiesz o co mi chodzi?

  • 18. Data: 2022-03-03 15:00:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/03/2022 14:26, ąćęłńóśźż wrote:
    > Próbowałeś "SD Cart Formatter" (SD Association)?
    > A nawet z konsoli diskpart -> clean all ?

    Nie próbowałem. Myslę, że mam lesze narzędzia. I nie mam też tej karty.
    Ale poza tym rada sensowna.

  • 19. Data: 2022-03-03 15:01:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/03/2022 14:47, trybun wrote:
    > A coś na poparcie tezy że karta warta tylko młotka?

    Nic. Przecież pisałem, że warto. Najzwyczajniej, ludzie mają różne
    priorytety a ja głupio założyłem, że Twoje są takie same jak moje.
    Używaj śmiało. Szkoda kasy na nową.

  • 20. Data: 2022-03-03 15:04:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/03/2022 14:48, trybun wrote:
    > wymienionymi przeze mnie usterkami dolega tej karcie że to ja
    > dyskwalifikuje jako magazyn danych?

    Na 99% wykryła lub przewidziała uszkodzenie pamięci Flash. W tej chwili
    jest w trybie read only, abyś był w stanie ewakuować część danych, za 15
    minut może już nie wstać.

    Myślę, że uszkodzenie pamieci flash i jakieś błedy sum kontrolnych czy
    nawet zuzyte bloki, które za chwile padną od samego patrzenia, nie
    powinny Cie zatrzymać na drodze oszczędzenia 3.57zł (inflacja). Używaj
    śmiało.