  • 1. Data: 2009-12-08 07:54:21
    Temat: Suzuki Bandit 1996-97-98 poziom paliwa
    Od: Kamyk <k...@g...pl>

    Witam,

    Mam pytanie: czy dobrze mi sie wydaje, czy Suzuki Bandit z rocznikow od
    95 do 99 a moze i dalej nie mial kontrolki poziomu paliwa?

    Chodzi mi dokladnie o maszyny, ktore nie mialy jeszcze elektronicznych
    zegarow.

    Jesli tak bylo jak mysle, to jak spr. poziom paliwa w czasie trasy?

    Pozdrawiam,

    Kamyk

  • 2. Data: 2009-12-08 08:04:14
    Temat: Re: Suzuki Bandit 1996-97-98 poziom paliwa
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kamyk pisze:

    > Jesli tak bylo jak mysle, to jak spr. poziom paliwa w czasie trasy?

    Tak jak sprawdzano przez ostatnio 50 lat. Jak sie dusi to przelaczyc na
    rezerwe i szukac stacji paliw.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-12-08 08:06:28
    Od: Kamyk <k...@g...pl>

    > Tak jak sprawdzano przez ostatnio 50 lat. Jak sie dusi to przelaczyc na
    > rezerwe i szukac stacji paliw.

    Dzieki za odpowiedz :) A w takim razie drugie zapytanie, a jest jakas
    szansa zeby zamontowac wskaznik poziomu paliwa, albo inne zegary, albo
    cos co pozwoli kontrolowac w czasie jazdy poziom plynu?

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2009-12-08 08:07:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kamyk pisze:

    > Dzieki za odpowiedz :) A w takim razie drugie zapytanie, a jest jakas
    > szansa zeby zamontowac wskaznik poziomu paliwa, albo inne zegary, albo
    > cos co pozwoli kontrolowac w czasie jazdy poziom plynu?

    Zegary sobie mozesz zamontowac jakie zechcesz. Ale dopoki nie bedziesz
    mial w zbiorniku plywaka to te zegary pokaza ci tzw. nic.

  • 5. Data: 2009-12-08 08:26:49
    Od: Kamyk <k...@g...pl>

    Kuczu pisze:

    > Zegary sobie mozesz zamontowac jakie zechcesz. Ale dopoki nie bedziesz
    > mial w zbiorniku plywaka to te zegary pokaza ci tzw. nic.

    W domysle mialem, ze chodzi mi o plywak w baku :)

    Wiec rozumiem, ze da sie sam plywak i zegary dodac?

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2009-12-08 08:28:11
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamyk pisze:

    > W domysle mialem, ze chodzi mi o plywak w baku :)
    >
    > Wiec rozumiem, ze da sie sam plywak i zegary dodac?

    wkomponuj bak, czujnik i zegary od B1200. będziesz miał wypas.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 7. Data: 2009-12-08 08:44:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kamyk pisze:

    > Wiec rozumiem, ze da sie sam plywak i zegary dodac?

    Jesli wytniesz gniazdo mocujace z innego moto i wspawasz w swoj zbiornik
    to tak. Potem zamontujesz plywak, wyregulujesz go prawidlowo i
    podlaczysz elektrycznie. Ma szanse sie udac tylko czy Ty dasz rade ?

  • 8. Data: 2009-12-08 08:52:00
    Od: Kamyk <k...@g...pl>

    Kuczu pisze:

    > Jesli wytniesz gniazdo mocujace z innego moto i wspawasz w swoj zbiornik
    > to tak. Potem zamontujesz plywak, wyregulujesz go prawidlowo i
    > podlaczysz elektrycznie. Ma szanse sie udac tylko czy Ty dasz rade ?

    Chyba faktycznie nie ma sensu sie w to bawic. Pozostaje nauczyc sie
    jezdzic bez wskaznika paliwa.

    Dzieki za odp.

    Pozdrawiam,

  • 9. Data: 2009-12-08 08:58:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamyk pisze:

    > Chyba faktycznie nie ma sensu sie w to bawic. Pozostaje nauczyc sie
    > jezdzic bez wskaznika paliwa.

    ale cóż to za problem jest? masz licznik przebiegu dziennego, masz
    rezerwę, wiesz ile możesz przejechać do rezerwy i jak się zbliża cyferka
    do wartości, to jesteś czujny. jak zaczyna się dławić przekręcasz kranik
    i w myślach planujesz, która stacja jest godna sprzedać Ci swoje paliwo.
    raz czy dwa zdarzy Ci się nie przekręcić z powrotem kranika na ON i
    będziesz musiał pchać do dowalonej stacji, która z radością sprzeda Ci
    swoje paliwo. takie to już mamy hobby, a wskaźniki paliwa to domena
    turystów, a nie motocykli miejskich.

  • 10. Data: 2009-12-08 09:53:28
    Od: Kamyk <k...@g...pl>

    > takie to już mamy hobby, a wskaźniki paliwa to domena
    > turystów, a nie motocykli miejskich.

    I wlasnie poruszyles temat turystyki i bandita :) Bede uzywal Bandita do
    jazdy po miescie, ale chcialbym tez od czasu do czasu wyskoczyc w
    dluzsza trase i dlatego zadalem pytanie o wskaznik paliwa :)

    Pozdrawiam,