  • 1. Data: 2009-05-12 17:54:19
    Temat: Pentax lampa pierścieniowa makro
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Witam.
    Mam pytanie o lampę pierścieniową makro do Pentaksa K100D (i K20D bo może
    zmienię body). Czy kupi coś w miarę tanio, np. do 300zł (może być używana i
    jakaś stara, aby się dobrze sprawdziła)? Najbardziej by mi pasowała lampa,
    która nie miga tylko się świeci, czyli ma zasilanie, włączam ją i wyłączam.
    A jeśli błyskająca to oczywiście, żeby pasowała do body. Używałbym jej
    głównie z Tamronem 90mm. Kupi coś takiego w tak niskiej cenie, co
    polecacie?
    TIA
    --
    Krasnal...

  • 2. Data: 2009-05-12 18:11:11
    Temat: Re: Pentax lampa pierścieniowa makro
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <dxgzcw58czlq$.j6083pjhc0g9.dlg@40tude.net>,
    Krasnal nabazgrał:
> [...]
    > A jeśli błyskająca to oczywiście, żeby pasowała do body. Używałbym jej
    > głównie z Tamronem 90mm. Kupi coś takiego w tak niskiej cenie, co

    Latarkę? Serio, jeśli chcesz, żeby świeciło ciągle, to możesz sobie
    przyczepić trochę LED-ów do jakiejś gumowej osłony przeciwsłonecznej.
    Albo kupić gotowy wynalazek na Alledrogo. Ponoć daje to niezłe efekty.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 3. Data: 2009-05-12 18:26:46
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 12 maj (wtorek), gdy o godz. 20:11 *l...@l...localdomain*
    napisał(a):

    > Latarkę? Serio, jeśli chcesz, żeby świeciło ciągle, to możesz sobie
    > przyczepić trochę LED-ów do jakiejś gumowej osłony przeciwsłonecznej.
    > Albo kupić gotowy wynalazek na Alledrogo. Ponoć daje to niezłe efekty.

    Nie jestem pewien czy chcę, wydaje mi się to dobrym rozwiązaniem. Ale mogę
    się mylić a kasy nie chcę na darmo wydawać ;). A jeśli lampa pierścieniowa
    to kupi coś taniego co się w miarę dobrze nada?

    --
    Krasnal...

  • 4. Data: 2009-05-12 18:33:39
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>

    Lampa tylko błyskowa, żadne LEDy.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-05-12 19:00:31
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Latarkę? Serio, jeśli chcesz, żeby świeciło ciągle, to możesz sobie
    > przyczepić trochę LED-ów do jakiejś gumowej osłony przeciwsłonecznej.

    Ale takie zwykle LED-y chyba nie maja ciaglego widma?

    k,

  • 6. Data: 2009-05-12 19:03:35
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <guch0g$fu1$1@inews.gazeta.pl>,
    KILu nabazgrał:

    > Ale takie zwykle LED-y chyba nie maja ciaglego widma?

    Nie mają, ale na forum Pentaksa ktoś wklejał link do takich lepszych.
    Zdaje się nie kosztowały za wiele.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 7. Data: 2009-05-13 13:01:16
    Od: Michał Smoczyk <m...@w...pl>

    Krzysztof L pisze:
    > Lampa tylko błyskowa, żadne LEDy.

    A co głównie kolega fotografuje? Bo tego typu lampy błyskowe
    (pierścieniowe) dają nienaturalne światło i jeśli to przyroda
    (owady, detale roślin) to efekt nie będzie powalający.

    --
    Michau

  • 8. Data: 2009-05-13 13:19:05
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>