  • 1. Data: 2009-05-12 18:17:26
    Temat: [marudzenie] czy nie ma takiej torby na lustro ?
    Od: "085" <z...@g...pl>

    chodzi mi o mala torbe fotograficzna - mocowana np. do pasa, mieszczaca
    korpus z obiektywem plus drugie szklo plus lampa plus filtry - uwaga - z
    kazda kieszenia zapinana na oddzielny zamek ? przegladam oferty i nie
    znajduje sensownej propozycji - albo smieszne kieszonki, albo po otwarciu
    powstaje krater, z ktorego wysypuje sie zapasowy obiektyw i lampa ;]

    jakby torba biodrowa miala pasek lub mocowanie paska nie tylko na pas
    glowny, ale i na pasek obejmujacy udo (tak jak w kaburach udowych), to
    byloby marzenie :]

    czekam na Wasze sugestie,
    pzdr,
    zul

  • 2. Data: 2009-05-12 18:41:44
    Temat: Re: [marudzenie] czy nie ma takiej torby na lustro ?
    Od: Paweł Zaborowski <h...@w...pl>

> [...]
    >
    > jakby torba biodrowa miala pasek lub mocowanie paska nie tylko na pas
    > glowny, ale i na pasek obejmujacy udo (tak jak w kaburach udowych), to

    Hmmm tego to chyba nawet w Erze nie maja

    Pawel

  • 3. Data: 2009-05-12 19:14:57
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    to moze sensowny pas biodrowy i osobne kabury na kazdy z dodatkowych
    obiektywow i ackesoriow?

    ale dyndolący się aparat przy pasie to juz chyba przesada, wiec ten
    zalozylbym jednak na pasku na ramieniu........

    --

    Sebastian

  • 4. Data: 2009-05-12 20:37:43
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    "085" <z...@g...pl> w <gucf0r$er3$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    >chodzi mi o mala torbe fotograficzna - mocowana np. do pasa, mieszczaca
    >korpus z obiektywem plus drugie szklo plus lampa plus filtry - uwaga - z
    >kazda kieszenia zapinana na oddzielny zamek ?...

    http://www.lowepro.com.pl/Products/Beltpacks/modular
    /Off_Trail_1.aspx

    pozdrawi AM
    --
    Kaczka zagłuszaczka a Jaruszek kłamczuszek

    m...@g...pl.gov (best gov is no .gov)

  • 5. Data: 2009-05-12 21:13:57
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Makarczuk" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:0gnj05l26mum560uqpdgp8prlljl7a5fht@4ax.
    com...

    > http://www.lowepro.com.pl/Products/Beltpacks/modular
    /Off_Trail_1.aspx

    mam tą trochę głębszą
    http://www.lowepro.com.pl/Products/Beltpacks/modular
    /Off_Trail_2.aspx
    i wchodzi mi do niej (sam środek) GX20 z gripem i 2 "kity" + polarek w
    opakowaniu
    i czytnik i zapasowy akumulator
    ważne, że wchodzi aparat z zamontowanym 50-200 z osłoną w położeniu bojowym
    i z drugim kitem 18-55 na dnie.
    Po dopięciu boków można nieść dodatkowo 2 browary odizolowane termicznie,
    albo resztę szklarni ;)

    Są jeszcze klamry na dopięcie czegoś

    JD

  • 6. Data: 2009-05-12 21:24:54
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    /Off_Trail_1.aspx

    > mam tą trochę głębszą
    > http://www.lowepro.com.pl/Products/Beltpacks/modular
    /Off_Trail_2.aspx

    dzieki Wam obu - wczesniej co prawda przegladalem lowepro, ale musialem
    przeoczyc te boczne komory, wstyd :(

    wezme "jedynke", bo do dlugiego szkla i tak duza torba mi nie starczy...
    swoja droga, malo jest toreb w tym rodzaju, to znaczy z autonomicznymi
    przegrodami...

    p, zul

  • 7. Data: 2009-05-15 15:49:46
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 12 of May 2009 20:17, 085 wrote:

> [...]
    >
    > jakby torba biodrowa miala pasek lub mocowanie paska nie tylko na pas
    > glowny, ale i na pasek obejmujacy udo (tak jak w kaburach udowych), to

    Samemu uszyć albo zlecić krawcowi/kaletnikowi.

    --
    nb