  • 11. Data: 2009-09-30 08:16:22
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: John Smith <u...@e...net>

    zkruk [Lodz] napisał(a):

    > no i to właśnie powoduje, że ludzie w tym kraju kradną

    To chyba nie jest aż tak dużo, jeśli materiał ma być dobry.
    Chociaż znam takich, którzy w takiej sytuacji zamiast płacić fotografowi
    woleli kupić kompakta i poprosić rodzinę o uwiecznianie tymże. :-)

    --
    Mirek

  • 12. Data: 2009-09-30 08:16:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    zkruk [Lodz] napisał(a):

    > no i to właśnie powoduje, że ludzie w tym kraju kradną

    Czy mozesz uzasadnic bo zwiazek jest dla mnie zupelnie nie jasny?

    j.

  • 13. Data: 2009-09-30 08:28:38
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 30 Wrz, 10:16, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Czy mozesz uzasadnic bo zwiazek jest dla mnie zupelnie nie jasny?
    > j.
    Wola ukrasc zdjecie , niz zaplacic. Proste?
    StaM

  • 14. Data: 2009-09-30 08:30:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    StaM napisał(a):

    > Wola ukrasc zdjecie , niz zaplacic. Proste?

    Byliby gdybys napisal kto woli ukrasc zdjecia? Komu? Gdyby mial placic
    to komu? Chyba, ze chodzi o to, ze jak sobie samemu zrobie zdjecie na
    slubie to automatycznie okradlem fotografa? ;P

    j.

  • 15. Data: 2009-09-30 08:33:06
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 30 września 2009 (10:30:40) napisano:

    > Chyba, ze chodzi o to, ze jak sobie samemu zrobie zdjecie na
    > slubie to automatycznie okradlem fotografa? ;P

    Nie nie, tu na pewno chodzi o to ze szukasz zdjec slubnych np. na
    necie, kradniesz i pokazujesz jako swoje ;))

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 16. Data: 2009-09-30 08:34:04
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > no i to właśnie powoduje, że ludzie w tym kraju kradną

    Zeby miec na fotografa?

    MSPANC,
    Vituniu.

  • 17. Data: 2009-09-30 08:38:19
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Maciej K. aka Sesjusz napisał(a):
    > Witam!
    >
    > W liście datowanym 30 września 2009 (10:30:40) napisano:

    > Nie nie, tu na pewno chodzi o to ze szukasz zdjec slubnych np. na
    > necie, kradniesz i pokazujesz jako swoje ;))

    Albo nie płacisz fotografowi i szukasz swoich zdjęć ślubnych w jego
    portfolio w necie. ;-)

    --
    Mirek

  • 18. Data: 2009-09-30 08:42:36
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 30 Wrz, 10:30, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

> [...]
    > to komu? Chyba, ze chodzi o to, ze jak sobie samemu zrobie zdjecie na
    > slubie to automatycznie okradlem fotografa? ;P
    Przyklady: Jezeli w stanie Illinois ostrzyze Cie kolaga za drobna
    oplata,
    popelnia wykroczenie, za ktore wzmie go za tylek urzad podatkowy.
    Jezeli sam
    sobie wykopiesz dol do peknietej rury na swej posesji,
    lub wymienisz gniazdko elektryczne w swoim domu, albo nie daj Boze
    schody zbudujesz.
    Unia Cie "zniszczy"
    StaM

  • 19. Data: 2009-09-30 08:46:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    StaM napisał(a):

> [...]
    > posesji, lub wymienisz gniazdko elektryczne w swoim domu, albo nie daj
    > Boze schody zbudujesz. Unia Cie "zniszczy"

    Unia z Ilinois prześladuje Ciebie? Chodzą za Tobą i robią zdjęcia? A
    potem je kradną? Dodatkowo zamieszani są hydraulik i facet z łopatą? ;P

    j.

  • 20. Data: 2009-09-30 08:52:00
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > To chyba nie jest aż tak dużo, jeśli materiał ma być dobry.
    > Chociaż znam takich, którzy w takiej sytuacji zamiast płacić fotografowi
    > woleli kupić kompakta i poprosić rodzinę o uwiecznianie tymże. :-)

    To wcale nie jest glupi pomysl - kupic z szesc MJU II,
    zaladowac filmami 400ISO i kazac robic ciekawe fotki...