  • 1. Data: 2013-01-14 23:10:42
    Temat: Fotografia samolotu
    Od: Slon <z...@g...com>

    Ladny,nowoczesny samolot, prawdziwe marzenie.
    http://wyborcza.pl/1,75478,12432103,Dokad_poleci_pie
    rwszy_dreamliner_LOT_u_.html

    Slon

  • 2. Data: 2013-01-17 16:56:25
    Temat: Re: Fotografia samolotu
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 14 Sty, 23:10, Slon <z...@g...com> wrote:
    > Ladny,nowoczesny samolot, prawdziwe
    marzenie.http://wyborcza.pl/1,75478,12432103,Dokad_p
    oleci_pierwszy_dreamliner_...

    > Slon

    Taki ladny i nowoczesny jak samochod "HUMMER"
    StaM

  • 3. Data: 2013-01-22 19:09:47
    Temat: Jestem dumny z amerykanskich lustrzanek cyfrowych.
    Od: StaM <k...@y...com>

    _______________
    > Taki ladny, uzyteczny i nowoczesny jak samochod "HUMMER"
    > StaM

    http://www.youtube.com/watch?v=16K6m3Ua2nw

    Language is atrocious but the point made is definitely true.

    Pozdrawiam StaM

  • 4. Data: 2013-01-22 19:42:28
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, January 17, 2013 10:56:25 AM UTC-5, StaM wrote:

    marzenie.http://wyborcza.pl/1,75478,12432103,Dokad_p
    oleci_pierwszy_dreamliner_...

    > Taki ladny i nowoczesny jak samochod "HUMMER"

    Na tej grupie, to jacys kretyni ciagle piszacy nie na temat watku.

    Masz jedanak racje co do samochodu - piekna maszyna,
    marzenie nie tylko wielu Amerykanow
    ale nierealne marzenie jeszcze wiekszej ilosci polskich biedakow.
    Moge potwierdzic, ze to wielka przyjemnosc pojezdzic takim samochodem.
    Warto poswiecic troche kasy, zeby choc na pare dni pojezdzic
    tym pieknym samochodem.

    To jest taki "Harley" wsrod samochodow.
    Drogi samochod w nabyciu i eksploatacji, ale wielu cieszy sie jego posiadaniem.
    Czesto fotografuje te samochody w wersji limuzyn do slubow.

    https://www.google.com/search?q=hummer+pictures&hl=e
    n&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=Vdr-UNHoEtKx0AH
    SrIDYAg&sqi=2&ved=0CDMQsAQ&biw=1263&bih=585

    https://www.google.com/search?q=hummer+pictures+free
    +download&hl=en&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=J
    Nv-UIreHujh0QHbzIGIDA&ved=0CD4QsAQ&biw=1263&bih=585

    No i dla nacieszenia okczu, Harley.

    https://www.google.com/search?q=harley+pictures&hl=e
    n&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=b9v-UNuZBrOq0AG
    uiYDICQ&sqi=2&ved=0CDgQsAQ&biw=1263&bih=585

    Slon

  • 5. Data: 2013-01-22 19:52:35
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 22, 2013 1:09:47 PM UTC-5, StaM wrote:

    _______________

    > http://www.youtube.com/watch?v=16K6m3Ua2nw
    >

    > Language is atrocious but the point made is definitely true.

    Dokladnie.
    Dobrze, ze dales o nim wiadomosc, bo sam nie mialem smialosci
    napisac o tym madrym czlowieku na tej grupie.

    Jeff Daniels, bardzo madry czlowiek w odroznieniu od polskich politykow,
    kaczorow i donaldow.

    https://www.google.com/#hl=en&sugexp=les%3B&gs_rn=1&
    gs_ri=serp&tok=FjwcQMRiUIkgUyv9AYRk9A&pq=Harley%20pi
    ctures&cp=7&gs_id=1ra&xhr=t&q=jeff+daniels&es_nrs=tr
    ue&pf=p&biw=1263&bih=585&sclient=psy-ab&oq=jeff+da&g
    s_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=ab9bfcbdb4
    241013

    A ponizej mozna popatrzec

    https://www.youtube.com/results?hl=en&sugexp=les%3B&
    gs_rn=1&gs_ri=serp&tok=FjwcQMRiUIkgUyv9AYRk9A&pq=Har
    ley+pictures&cp=7&gs_id=1ra&xhr=t&q=jeff+daniels&biw
    =1263&bih=585&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&um=1&ie=UT
    F-8&sa=N&tab=w1

    Oby jak najwiecej bylo takich.

    Slon

  • 6. Data: 2013-01-22 19:57:20
    Od: Slon <z...@g...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=16K6m3Ua2nw
    >

    > Language is atrocious but the point made is definitely true.

    Ladnie tez spiewa i gra na gitarze.
    Brudny Harry blues:
    https://www.youtube.com/watch?v=QQyfmx9H5HI

    Slon