  • 1. Data: 2012-03-02 13:47:50
    Temat: Fotografowanie podczas targów
    Od: p...@g...com

    Witam szanownych precli,

    Mam takie oto zapytanie, jak wyglada sprawa praw autorskich zdjec wykonywanych
    podczas np. targow motoryzacyjnych. Czy wlasciciel mienia ktore fotografuje moze miec
    jakies zastrzezenia co do faktu, iz uzyskuje korzysci majatkowe z takich zdjec?
    zalozmy pstrykam fotki na stoisku producenta samochodowego, gdzie nie dosc ze
    reklamuja samochod, to jeszcze stoja hostessy ktore lapia sie w kadr. Ja to zdjecie
    sprzedaje dalej, np. do mediow. Czy mozliwosc publikacji takich zdjec ustala juz sam
    regulamin targow (tak jak np. podczas meczy/koncertow)? Co w przypadku gdy nie ma
    zakazu wnoszenia sprzetu rejestrujacego, ani zadnych informacji o zakazie
    fotografowanych obiektow? Oczywiscie mowie o uzytkowniku amatorskim, bez zadnych
    akredytacji prasowych itp. etc.

    Z gory dziekuje za rozjasnienie tematu, albo odeslanie do odpowiedniego zrodla wiedzy
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 2. Data: 2012-03-03 16:28:05
    Temat: Re: Fotografowanie podczas targów
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 2 Mar, 14:47, p...@g...com wrote:
> [...]
    akredytacji prasowych itp. etc.

    > Z gory dziekuje za rozjasnienie tematu, albo odeslanie do odpowiedniego zrodla

    Amator nie fotografuje dla korzyci majatkowych.