  • 1. Data: 2012-03-02 18:30:28
    Temat: Lampa nie styka
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Witam,
    mam kłopot z lampą sony f56am współpracująca (albo raczej nie) z alfą 700.
    przez jakiś czas myślałem ze lampa się zepsuła (chyba od rzadkiego
    używania:-D ) ale zauważyłem, że jak ją poruszam w stopce to zaskakuje ale
    jak ruszę aparatem to czasami traci kontakt z aparatem.
    trudno mówić o wyrobieniu styków bo lampa była używana od święta.
    tak się przyglądałem aparatowi i lampie i nie widzę możliwości dopasowania,
    przykręcenia....

    mieliście taki kłopot, jak można go rozwiązać?

    pozdrawiam
    robert

  • 2. Data: 2012-03-02 18:48:05
    Temat: Re: Lampa nie styka
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl>

    Witam
    Proponuję dokłądnie to wszystko wyczyścić np spirytusem.
    Łukasz Gądzik

  • 3. Data: 2012-03-03 17:18:13
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Proponuję dokłądnie to wszystko wyczyścić np spirytusem.

    dzięki chyba pomogło ;-)