  • 331. Data: 2020-12-31 00:02:03
    Temat: Re: Fotowoltaika-opłacalność
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 21 grudnia 2020 o 16:09:20 UTC+1 J.F. napisał(a):
> [...]
    > To sie na jakas cene dogadaja, ktora bedzie troche zalezna od tego, po
    > ile inni sprzedaja.
    >
    > A rynkowa cena gazu sie akurat dosc waha ...
    > O ile mnie skleroza nie myli, to chodzilo o to, ze Rosja chciala
    > rozbudowac linie przez Bialorus, a mysmy chcieli aby szla przez
    > Ukraine.
    > Zeby Ukrainie zrobic dobrze.
    >
    > Plus jakies tam drobiazgi - Rosjanie chcieli, aby zrobic tanio, mysmy
    > chcieli, aby pompy mogly tloczyc w dwie strony :-)
    >
    > Minelo troche lat ... zdaje sie, ze sprzedajemy Ukrainie gaz z

    tualnosci/8881,Nowe-nizsze-ceny-gazu-dla-odbiorcow-w
    -gospodarstwach-domowych.html

    > No i okres sie konczy, podpiszemy na nastepny, albo nie podpiszemy, a
    > to grube pieniadze.
    > Ale czy to prawdziwa cena ?
    >
    > No coz, tak sie przyjelo na rynku, oni nie chca sie pochwalic za ile
    > nam sprzedaja, my - za ile kupujemy.
    > Przyczyny najrozniejsze moga byc.
    >
    > a tu zobacz - szczepionka tez w tajnej cenie
    > https://www.medonet.pl/koronawirus/szczepionka-na-co
    vid-19,tajne-dane-o-cenach-szczepionek-na-covid-19-w
    yciekly-do-sieci,artykul,15283267.html

    > Ale to gaz z butli, a my o gazie ziemnym z rurki ...

    Dla nas puszczenie gazu przez Ukrainę docelowo mogło być krzystne. Berliny jeszcze
    niedawno dwa były. Na świecie prawie wszystko może się zmienić. Granice państw też.