  • 1. Data: 2003-05-19 12:33:19
    Temat: Fw: Komunikat ATMAN
    Od: Darek Maciborek <d...@p...onet.pl>

    Witam.

    Popatrzcie co dostalem ostatnio omylkowo. IMHO ciekawe:

  • 2. Data: 2003-05-19 13:32:24
    Temat: Re: Komunikat ATMAN
    Od: "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce>

    > Popatrzcie co dostalem ostatnio omylkowo. IMHO ciekawe:

    omfg.
    no to nieźle pojechali :)
    swoja droga, to ciekawe w jakiej technologii jest to 300mbit

    --
    Mateusz (Amkacz) Belattaf _____ _____ | | _______ ____ ________
    amkacz[at]mp3.pl \__ \ / \| |/ /\__ \ _/ ___\\___ /

  • 3. Data: 2003-05-20 05:52:17
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@a...com.pl>

    "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce> napisał(a):

    > swoja droga, to ciekawe w jakiej technologii jest to 300mbit

    ATM OC12. Potrzebujesz wiedziec cos jeszcze? ;>

    --
    Przemysław Frasunek (PGP keys: 2578FCAD | C0613BE3 | EC78FAB5)
    Dz. Rozwoju Usług Telekom.; Pion Usług Telekomunikacyjnych ATMAN

  • 4. Data: 2003-05-20 05:52:28
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce> napisał w wiadomości

    > omfg.
    > no to nieźle pojechali :)
    > swoja droga, to ciekawe w jakiej technologii jest to 300mbit

    ATM OC12.
    Ten volumen mozna skojarzyc ze wspolnym sikaniem do
    ogniska na zakonczenie imprezy. :)

    P/

  • 5. Data: 2003-05-20 10:22:09
    Od: r...@d...media-com.com.pl

    W artykule <8...@l...freebsd.lublin.pl> Przemyslaw Frasunek
    napisa?(a):
    > "Mateusz(Amkacz)" <m...@...sygnaturce> napisa?(a):

    > ATM OC12. Potrzebujesz wiedziec cos jeszcze? ;>

    Jaka cene udalo sie wynegojowac ??
    rzad wielkosci ;P

    pozdrawiam,

    Radek

  • 6. Data: 2003-05-21 07:08:13
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <r...@G...Gubernat.NET>

    Użytkownik Mateusz(Amkacz) napisał:

    > omfg.
    > no to nieźle pojechali :)
    > swoja droga, to ciekawe w jakiej technologii jest to 300mbit

    Patrząc na wykres zastanawia mnie czy charakterystyka ruchu w sieci
    ATMAN jest taka niesymetryczna, czy może TP S.A. ogranicza się do
    ok 100 MBit ruchu IP w stronę ATMANu

    --
    "Kobieta jest jak książka. Przeglądając, zawsze się na coś natrafi."
    (Anatol France)

  • 7. Data: 2003-05-21 08:19:34
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat <r...@G...Gubernat.NET> napisał(a):

    > Patrząc na wykres zastanawia mnie czy charakterystyka ruchu w sieci
    > ATMAN jest taka niesymetryczna, czy może TP S.A. ogranicza się do
    > ok 100 MBit ruchu IP w stronę ATMANu

    Ze wzgledu na charakterystyke klientow, w sieci ATMAN wiekszosc ruchu
    w strone TPNET to ruch wychodzacy.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 8. Data: 2003-05-21 12:38:41
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:
    > Ze wzgledu na charakterystyke klientow, w sieci ATMAN wiekszosc ruchu
    > w strone TPNET to ruch wychodzacy.

    A to nie wszędzie tak jest? U mnie do TPSA jest 6-8 Mbps,
    z TPSA 100-200 kbps. Różnica drastyczna.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 9. Data: 2003-05-22 11:52:10
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    > A to nie wszędzie tak jest? U mnie do TPSA jest 6-8 Mbps,
    > z TPSA 100-200 kbps. Różnica drastyczna.
    100 kbps? tyle co sdi? Czy "u mnie" dotyczy takze irc?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 10. Data: 2003-05-22 11:52:46
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> napisał(a):

    > A to nie wszędzie tak jest? U mnie do TPSA jest 6-8 Mbps,
    > z TPSA 100-200 kbps. Różnica drastyczna.

    Zapewniam Cie, ze znam providerow, ktorzy ruch do TPNETu maja prawie
    symetryczny. Bynajmniej nie sa to mali ISP.